Forfatter Emne: T3 Camper m/ Hævetag aka Rødhætte sælges  (Læst 1788 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Vwcamperlove

  • Gæst
T3 Camper m/ Hævetag aka Rødhætte sælges
« Dato: 05. November 2012 kl: 22:26:53 »
Rødhætte er en virkelig fin camper, med hævetag. 4 sovepladser (2 børn + 2 voksne). Velour flystole foran med armlæn (kaptajnstole). Bagsæde med nyere betræk, seler til 2 personer (2 hofte), R’n’R seng. Køkkenindretning, køkkendelen er fjernet. Indbygget stor vand- og spildevandstank + gasskab. Køkkenet er indrettet med 2 stk. gasblus, vask,  køl- m/ fryseboks (230 V/12 V og gas). Herudover er der skabe i hele føreretningen venstre side, samt opbevaring under bagsæder og over sæde. ydermere er der opbevaringsmulighed "under" bagagerummet (10 cm. højt) og bag ved passageresædet (her er det dog oplagt at have tørklosetet stående til langfartsturene). Gråt hævetag er helt intakt i dugen (løst i bunden) med 3 stk vinduer med mulighed for udluftning. Tidligere KTAS bil, født med DG motor (tror jeg). Hun blev malet hvid for et par år siden - ikke proft og lækkert lækkert, men fin hvis med fejl. Taget er naturligvis blevet malet rødt, hvorefter der også blev monteret rødtransparent solskærm.

Vi har haft stor glæde af Rødhætte og de ture hun har bragt os i de 4 år vi har haft hende. Vi er dog kommet frem til at vi det sidste år ikke har brugt hende nok, i forhold til hvad hun fortjener. Vil vil derfor give slip på hende i den tro, at der er andre som vil give hende de oplevelser hun bør have. Rødhætte bragte os blandt andet på en længere tur i Europa, hvor vi kørte Danmark ned igennem Tyskland til Tjekkiet -> Østrig -> Italien -> Schweiz -> Frankring. Ud over det har vi haft mindre campingture til Sverige  og i Danmark, samt et par ture til Skanderborg og Roskildefestival.

Rødhætter spreder smil, hvor end I kommer hen  :)

Der medfølger:
- Tørkloset
- 2 stk. sammenklappelige cykler.
- 2 stk. ekstra sæder til førekabinen.
- Handskerum.
- Skørter.
- Skydevinduer til siderne.
- Ekstra 2 vejs køl- og fryseskab.
- Cykelstativ til 4 cykler.

Eventuelt tilkøb:
- Bustelt med sove 2 pers. sovekabine, solsejl og bund inkl. tagliste. - 5.000,-
 
Der skal laves lidt rust i plade-samlinger og et par andre sædvanlige steder. Jeg har ikke den store kompetence for at udtale mig om biler, så jeg vil anbefale at I selv kommer og kigger. Vil derfor ikke komme med den store redegørelse, da jeg ikke ved nok om det.

Rødhætte blev synet i foråret/sommeren i år.

Jeg kan dog oplyse, at hun har fået skiftet olie og filter for ca. hver 5000 km. i den tid vi har haft hende.
 
Bilen kan ses og prøves på Østerbro i København
 
Pris: 25.000,-
 
 
Ved eventuelle spørgsmål, kanj eg kontaktes pr. mail - smn@aruphvidt.dk

Jeg skal nok lige finde et billed til jer, men det er lige mørkt nok pt.


Med venlig hilsen

Stefan

Bulli

  • Gæst
T3 Camper m/ Hævetag aka Rødhætte sælges
« Svar #1 Dato: 10. Maj 2013 kl: 21:55:13 »
Hej
Er rødhætte stadig til salg?