Forfatter Emne: K: Turbo til AAZ i T3  (Læst 1807 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline nielshk

  • Jr. Member
  • **
  • Indlæg: 97
    • Vis profil
K: Turbo til AAZ i T3
« Dato: 11. Juni 2013 kl: 00:08:02 »
Søger hurtigst muligt en tæt turbo til min T3 med 1,9 AAZer
Den smider for meget olie så jeg er meget interesseret hvis du har en turbo liggende der som kan holde på olien.
Er også interesseret i at høre fra dig hvis du kan reparere/ombtte.
vh
Niels

Offline nielshk

  • Jr. Member
  • **
  • Indlæg: 97
    • Vis profil
K: Turbo til AAZ i T3
« Svar #1 Dato: 12. Juni 2013 kl: 19:55:23 »
Måske er der dukket en op af gemmerne som er i overskud?

Offline Leimac

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 168
    • Vis profil
  • T3 model: jx'er iført en sika kustume
  • By: 6240 Toftlund
K: Turbo til AAZ i T3
« Svar #2 Dato: 12. Juni 2013 kl: 20:11:44 »
Jamen jeg har en liggende men ved kun at den er fra en passat mere ved jeg ikke :-)
Mvh æ lærling

Offline kh

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.699
    • Vis profil
K: Turbo til AAZ i T3
« Svar #3 Dato: 12. Juni 2013 kl: 22:43:00 »
Lærling, prøv at lægge et billede ind, og giv lige årgangen, kig om det er Garret eller KKK, K14 eller K24.

Jeg har en K24 liggende, som vi kørte med det første år vi kørte med Gogge, hvis du finder min tråd "mangler stempel til JX/JR, har Bent Åkermann lagt et link på sådan en.

Den K24 er til gratis afhentning, den kørte fint da jeg brugte den, men idag bruger vi K14, og den passer, synes vi bedre til vores vogn, og det er også den originale til T3 med JX-motor.
Jeg kan selvsagt ikke garantere noget på en 25 år gammel turbo som nu har ligget på hylden i 2 år, derfor gratis.

Alp har engang sagt, at han gerne vil have den turbo, men han har ikke hentet den endnu.

Mvh. KH.
Spurve flyver i flok.
Ørne flyver alene.
Tlf. 40314032

Offline Leimac

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 168
    • Vis profil
  • T3 model: jx'er iført en sika kustume
  • By: 6240 Toftlund
K: Turbo til AAZ i T3
« Svar #4 Dato: 14. Juni 2013 kl: 17:13:26 »
Citat fra: "kh" post=100098
Lærling, prøv at lægge et billede ind, og giv lige årgangen, kig om det er Garret eller KKK, K14 eller K24.

Jeg har en K24 liggende, som vi kørte med det første år vi kørte med Gogge, hvis du finder min tråd "mangler stempel til JX/JR, har Bent Åkermann lagt et link på sådan en.

Den K24 er til gratis afhentning, den kørte fint da jeg brugte den, men idag bruger vi K14, og den passer, synes vi bedre til vores vogn, og det er også den originale til T3 med JX-motor.
Jeg kan selvsagt ikke garantere noget på en 25 år gammel turbo som nu har ligget på hylden i 2 år, derfor gratis.

Alp har engang sagt, at han gerne vil have den turbo, men han har ikke hentet den endnu.

Mvh. KH.


Det er en k14 står der på. Men hvad forskellen egentlig? Jeg skal nok lige komme med et billede også :-)
Mvh

Offline kh

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.699
    • Vis profil
K: Turbo til AAZ i T3
« Svar #5 Dato: 14. Juni 2013 kl: 21:00:50 »
Lærling, det eneste der er ens på K14 og K24 er flangen til udstødningsmanifolden og tryksmørerøret.

Alt andet på en K24 er bare lidt større, det kan du se hvis du finder førnævnte tråd og ser på Bent Åkermanns link.

Mvh. KH.
Spurve flyver i flok.
Ørne flyver alene.
Tlf. 40314032