Forfatter Emne: Afsluttet - må slettes  (Læst 1926 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline jankjerbye

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.356
    • Vis profil
  • T3 model: Caravelle CL R4i 1986
  • By: 8990
Afsluttet - må slettes
« Dato: 25. September 2013 kl: 18:08:10 »
Hej, jeg har lovet at hente en 1600 kg tung bil så hurtigt som muligt. Den står lige uden for 9632 Møldrup og skal bare over til mig i 8990 Nørbæk, så det er ikke en særligt lang tur. Jeg har selv skaffet trækker og chauffør med trailerkort.. men traileren jeg plejer at leje er ikke tilgængelig.. Er der nogen i området der kan formidle en trailer der kan køre med så meget?

mvh

Jan

Edit: så blev den hentet, tak til Allan og Martin for hjælp og selskab.
VW Caravelle CL ex-mili 1,8 R4i PF 1986
Saab 95 1,7 V4 1967
LR Series Hybrid 2,5D 1974
36V 250W Ladcykel 2012

Offline Jarl

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.234
    • Vis profil
Leje af Autotrailer / transport Hobro/Randers
« Svar #1 Dato: 25. September 2013 kl: 19:33:32 »
Shell Støvring har autotrailere i 3 forskellige størrelser og de har tilmed realistiske priser. Skal vi høre, hvad du har købt her i min baghave?
Bedste hilsner

Jarl

-------------------------------------------------------
http://www.jarlpaulsen.dk

Tager udenom - og nyder det!

Offline jankjerbye

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.356
    • Vis profil
  • T3 model: Caravelle CL R4i 1986
  • By: 8990
Leje af Autotrailer / transport Hobro/Randers
« Svar #2 Dato: 25. September 2013 kl: 20:04:26 »
Tak Jarl! Jeg prøver lige de forskellige Shell i området og ser om de har noget der kan slæwe 1700 kg..

Og jaeh.. hæhæ jeg ved ikke om det er noget for sådan en gammel sur mand som dig  :whistle: , men det er noget med permanent 4 hjulstræk, v8 motor, stive aksler og så kan den slæwe 3500 kg på krogen..   :woohoo:

Har jeg mistet dig.. eller skal der et billede til  :silly:
VW Caravelle CL ex-mili 1,8 R4i PF 1986
Saab 95 1,7 V4 1967
LR Series Hybrid 2,5D 1974
36V 250W Ladcykel 2012

Offline Mort_K

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 560
    • Vis profil
Leje af Autotrailer / transport Hobro/Randers
« Svar #3 Dato: 25. September 2013 kl: 20:31:28 »
Citat fra: "jankjerbye" post=103642
Tak Jarl! Jeg prøver lige de forskellige Shell i området og ser om de har noget der kan slæwe 1700 kg..

Og jaeh.. hæhæ jeg ved ikke om det er noget for sådan en gammel sur mand som dig  :whistle: , men det er noget med permanent 4 hjulstræk, v8 motor, stive aksler og så kan den slæwe 3500 kg på krogen..   :woohoo:

Har jeg mistet dig.. eller skal der et billede til  :silly:

V8 Motor og permanet firhjulstræk? Det lyder som en Range Rover, er det en første generation eller?
Thybo af guds nåde.
Drømmer om en dag at få en T3\'er, voksede nærmest op i en 79\'er LBX camper :) Så blev smittet med T3\'syge da jeg var helt lille ;)
Mvh Morten :)

Offline jankjerbye

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.356
    • Vis profil
  • T3 model: Caravelle CL R4i 1986
  • By: 8990
Leje af Autotrailer / transport Hobro/Randers
« Svar #4 Dato: 25. September 2013 kl: 21:01:35 »
Bingo!

Den tidlige "no bullshit" RR.  3,5 liters, kaburatorer, 135 stabile heste med 250nm ved 2500 omdr. ingen el-fis eller luft ABS etc.. men "moderne" skruefjedre, skivebremser hele vejen rund, servostyring og ikke mindst permanent 4 hjuls træk med låsbart centerdiff og ialt 10 fremadgående gear.

Så skulle det være til at få kørt det sidste træ ind og jeg behøver ikke spekulere på om vi sner inde i vinter..  :P

VW Caravelle CL ex-mili 1,8 R4i PF 1986
Saab 95 1,7 V4 1967
LR Series Hybrid 2,5D 1974
36V 250W Ladcykel 2012

Offline Mort_K

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 560
    • Vis profil
Leje af Autotrailer / transport Hobro/Randers
« Svar #5 Dato: 25. September 2013 kl: 21:25:54 »
Citat fra: "jankjerbye" post=103645
Bingo!

Den tidlige "no bullshit" RR.  3,5 liters, kaburatorer, 135 stabile heste med 250nm ved 2500 omdr. ingen el-fis eller luft ABS etc.. men "moderne" skruefjedre, skivebremser hele vejen rund, servostyring og ikke mindst permanent 4 hjuls træk med låsbart centerdiff og ialt 10 fremadgående gear.

Så skulle det være til at få kørt det sidste træ ind og jeg behøver ikke spekulere på om vi sner inde i vinter..  :P



Lækker vogn :D Da mine forældre byggede hus i '81 regnede de med at de skulle ha en Range Rover på et tidspunkt, så vores garage er bygget sådan at en lang model Range Rover årgang '81 kunne holde i garagen, at det så ikke er blevet til en Range Rover endnu er så en anden sag.

Men sådan en RR med Rover's V8 motor ville fandme være fed at få fat i.
Jeg kender lidt af historien omkring selve motorens udvikling, så det vil jeg da lige dele:
Det er den motor der er blevet brugt i flest bil modeller igennem tiden, LR, RR, Rover, TVR, Triumph osv. osv.
Den var originalt en Buick motor, men projektet gik ikke godt for GM, og det endte med Rover købte rettighederne til motoren, og videre udviklede motoren, som jo fantes i mange udgaver, men er bedst kendt i 3.5L udgaven, som ligger i din Range Rover.

Men tillykke med købet :) håber vi kan få lov til at se lidt billeder af din bil når du får fat i den :)
Thybo af guds nåde.
Drømmer om en dag at få en T3\'er, voksede nærmest op i en 79\'er LBX camper :) Så blev smittet med T3\'syge da jeg var helt lille ;)
Mvh Morten :)