Forfatter Emne: Køb af VW T3  (Læst 2184 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Marhhp

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 45
    • Vis profil
Køb af VW T3
« Dato: 13. Oktober 2015 kl: 15:19:32 »
Hvilke hjemmesider, primært dk side(r) gerne. Alternativt udenlandske som der er troværdig erfaring fra, dvs. Hvor man ikke bliver taget i røven hvis man prøver sig med en udenlandshandel. Der er de gængse sider, men der er stort set ikke rigtigt noget, og jeg ved der er andre sider også, men jeg finder ikke noget via Google fordi jeg reelt set ikke hvad jeg specifikt skal søge på.

Fokus er kun rettet mod camper med poptop, ikke diesel. Og ja, jeg er godt klar over det er en model der går hurtigt når man først lister den på salgssiderne.

 På forhånd tak.
You do not retire from surfing - unknown.

Offline Marhhp

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 45
    • Vis profil
Køb af VW T3
« Svar #1 Dato: 15. Oktober 2015 kl: 13:26:46 »
Citat fra: "Marhhp" post=123125
Hvilke hjemmesider, primært dk side(r) gerne. Alternativt udenlandske som der er troværdig erfaring fra, dvs. Hvor man ikke bliver taget i røven hvis man prøver sig med en udenlandshandel. Der er de gængse sider, men der er stort set ikke rigtigt noget, og jeg ved der er andre sider også, men jeg finder ikke noget via Google fordi jeg reelt set ikke hvad jeg specifikt skal søge på.

Fokus er kun rettet mod camper med poptop, ikke diesel. Og ja, jeg er godt klar over det er en model der går hurtigt når man først lister den på salgssiderne.

 På forhånd tak.
You do not retire from surfing - unknown.

Offline Marhhp

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 45
    • Vis profil
Køb af VW T3
« Svar #2 Dato: 18. Oktober 2015 kl: 20:45:11 »
Citat fra: "Marhhp" post=123149
Citat fra: "Marhhp" post=123125
Hvilke hjemmesider, primært dk side(r) gerne. Alternativt udenlandske som der er troværdig erfaring fra, dvs. Hvor man ikke bliver taget i røven hvis man prøver sig med en udenlandshandel. Der er de gængse sider, men der er stort set ikke rigtigt noget, og jeg ved der er andre sider også, men jeg finder ikke noget via Google fordi jeg reelt set ikke hvad jeg specifikt skal søge på.

Fokus er kun rettet mod camper med poptop, ikke diesel. Og ja, jeg er godt klar over det er en model der går hurtigt når man først lister den på salgssiderne.

 På forhånd tak.
You do not retire from surfing - unknown.

Offline brian

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.698
    • Vis profil
Køb af VW T3
« Svar #3 Dato: 19. Oktober 2015 kl: 11:23:16 »
Citat fra: "Marhhp" post=123125
Hvilke hjemmesider, primært dk side(r) gerne.


Men dem kender du jo. Alt står indirekte i tråden "t3-fundet-til-salg-andre-steder"
http://www.t3nettet.dk/index.php/forum/biler/37949-t3-fundet-til-salg-andre-steder?start=1680

Offline Retrolasse

  • Jr. Member
  • **
  • Indlæg: 75
    • Vis profil
Køb af VW T3
« Svar #4 Dato: 19. Oktober 2015 kl: 14:32:31 »
Hvis man kan tysk, er disse her gode:

http://www.bulliforum.com/viewforum.php?f=112&sid=2e222589b3a7d18a449133fdec41ed26

Bulliforum.com er i det hele taget et fremragende site med masser af info. Jeg er tit derinde for at læse folks tråde.

Facebookgruppen VW T3 Marktplatz: https://www.facebook.com/groups/424603844245537/
Tusindårsfalken: Westfaliaforvandlet bus fra 1986. WBX 1.9.