Forfatter Emne: T3 ophør  (Læst 4555 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline FarT3

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 424
    • Vis profil
T3 ophør
« Dato: 25. April 2016 kl: 22:13:00 »
Hej Venner.

Så kom det man aldrig troede skulle komme. Jeg ophører med T3. Tiden, helbredet og offentlige myndigheders klapjagt på tegnebogen når man er T3 ejer er årsagen. Den sidste T3 stod her og skreg på mig i gården uden motor, i flere år før en lokal mand forbarmede sig over den og ville have den ud at køre. På værkstedet ligger nu den fine nyrenoverede 1,9 AAZ motor der aldrig kom i, AAP gearkassen importeret fra Norge og masser af reservedele som nu er til ingen nytte her hos mig. Jeg vil forsøge i den kommende tid at lave en liste over hvad jeg har. Det kunne jo være at der var noget nogen stod og manglede.
Foreløbig STOR TAK fra mig for al hjælp og fornøjelig lærerig læsning her på sitet.

Med venlig hilsen

FarT3
30252288


Ikke flere T3 tilbage :0(
Ach bus lieber Volkswagen, alles ist weg,weg,weg

Offline Bussemand

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 272
  • Glad t3 kører
    • Vis profil
  • T3 model: 1.8i Benzin reimo camper
  • By: 3460 birkerød sjælland 40922457
Sv: T3 ophør
« Svar #1 Dato: 26. April 2016 kl: 00:56:17 »
Hvor meget skal der til for at få den til at køre og syne den,, måske nogle der vil hjælpe med det her.... :) :) :) :) :)
Har kørt diesel indtil 4.4.2016

Offline FarT3

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 424
    • Vis profil
Sv: T3 ophør
« Svar #2 Dato: 26. April 2016 kl: 09:48:23 »
Hej Bussemand.

Der skulle såmænd ikke så meget til. Jeg skulle vel købe nye dele for ca 5000 kr resten havde jeg. En bund i en bagvange som jeg havde lavet klar, og så ellers nogle hyggetimer i perlegruset så det var såmænd ikke arbejdet der var tungen på vægtskålen.
Nu er  bilen solgt til en lokal der kendte til bilens historie som Taxa hos Hellested taxa med "Sneglen" ved rattet så det er godt nok. Jeg håber han får lige så mange gode oplevelser som vi har haft.
Med venlig hilsen

FarT3
30252288


Ikke flere T3 tilbage :0(
Ach bus lieber Volkswagen, alles ist weg,weg,weg

Offline vandmanden

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 203
    • Vis profil
Sv: T3 ophør
« Svar #3 Dato: 26. April 2016 kl: 12:30:35 »
hejsa kunne godt bruge aap mvh morten

Offline bertram

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 19
    • Vis profil
  • By: Kbh k 1123
Sv: T3 ophør
« Svar #4 Dato: 26. April 2016 kl: 16:42:10 »
Du skulle ikke tilfældigvis ligge inde med føre+bænkesæde, og eventuelt nogle fælge med dæk??
Bertram

Offline FarT3

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 424
    • Vis profil
Sv: T3 ophør
« Svar #5 Dato: 27. April 2016 kl: 22:32:11 »
Hej Bertram.
Nej jeg har 2 enkeltsæder så vidt jeg lige så og fælge med dæk har jeg kun et af. Det er til gengæld tusse gammelt, men byd 500 for mine alufælge i en anden tråd herinde og find nogle dæk på den blå avis og sæt på. Det kan du sikkert komme langt med. Det skulle også være mærkeligt andet om en af de andre herinde ikke ligger inde med et ekstra sæt de gerne vil sælge.
Og Vandmand Morten, der skal nok komme billeder og oplysninger om AAP gearkassen, men jeg er godt nok blevet bombarderet og vi er oppe omkring de 3 kilo allerede hvis den er så god som jeg husker.
Med venlig hilsen

FarT3
30252288


Ikke flere T3 tilbage :0(
Ach bus lieber Volkswagen, alles ist weg,weg,weg

Offline vandmanden

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 203
    • Vis profil
Sv: T3 ophør
« Svar #6 Dato: 28. April 2016 kl: 12:56:12 »
er den god og den spiller max så er prisen også fin