Forfatter Emne: Ny i T3 verden  (Læst 4698 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Thornam

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 1
    • Vis profil
  • By: 2720 Vanløse
Ny i T3 verden
« Dato: 08. September 2016 kl: 18:18:33 »
Hej alle,

Jeg er ny her inde og for den sags skyld også i hele T3 universet, men er hen over sommeren blevet bidt af idéen om at eje en selv.
Derfor har jeg kun en grundlæggende viden omkring T3'erne og står med en masse spørgsmål, omkring hvad jeg skal købe og hvad der er muligt. Jeg håber det er i det rigtige forum jeg spørg.

Hoved idéen er at købe noget til en rimelig penge og så selv sætte den i stand. Jeg overvejer at købe en syncro, da jeg er vild med idéen om en lidt mere off-road bil (som jeg har forstået det, så er alle syncro'er født med 4wd?). Der er ikke mange Syncro'er, eller for den sags skyld T3'er, til salg i Danmark, så jeg skal nok til Tyskland og hente en. Mine spørgsmål går så på, om hvorvidt man kan købe en caravelle syncro og så selv lave den om til en camper, ved at sætte westfalia pop-up top på og westfalia køkken og møbler i den? og hvor stort et projekt ville det være at gøre det?

Jeg har haft svært ved at finde steder, hvor man kan købe et westfalia pop-up tag, westfalia køkken og møbler. Er det ting som generelt er svære at få fat i, eller hvordan er det?

Håber i kan hjælpe med at svare på nogle af mine spørgsmål.
På forhånd tak
Jacob

Offline Milos camperbus

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 202
    • Vis profil
  • T3 model: 1983
  • By: 7100 vejle
Sv: Ny i T3 verden
« Svar #1 Dato: 08. September 2016 kl: 19:59:49 »
Al begyndelse er svær. Og det der er et kæmpe projekt.

Men det bedste sted at finde tingene er nok her på t3 nettet, og hvis man så bare har lidt tålmodighed dukker de rigtige ting op til den rigtig pris.
Daglig t3 kører gennem 15 år. Stadig med original motor!

Offline Kkrogsgaard

  • Jr. Member
  • **
  • Indlæg: 55
    • Vis profil
  • T3 model: Westfalia Multivan, AAZ 1990
  • By: Løgstør
Sv: Ny i T3 verden
« Svar #2 Dato: 23. Maj 2018 kl: 15:02:56 »
Her er et bud på en Syncro, der kan du selv sætte dit præg...

https://www.guloggratis.dk/biler/personbiler/vw/t3/annonce/erhverv/40124291-syncro-total-renoveret-usamlet

Hvad er dit budget? Det er nok det vægsentligeste.
Westfalia Multivan, AAZ 1990