Forfatter Emne: t3nettet på facebook?  (Læst 1966 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline jakob_mj

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 273
    • Vis profil
t3nettet på facebook?
« Dato: 27. Juni 2017 kl: 16:04:02 »
Hej alle.

Jeg er ikke på facebook med en personlig profil osv, men kan konstatere at en stor del af bilhandelen foregår derovre i stedet for på de "gamle" sider.
Søger pt. efter et nyt projekt og har oprettet en facebook profil så jeg kan følge med på div. bilrelaterede sider.

Det er sikkert indlysende for enhver 10-årig at finde den rigtigee gruppe, men jeg kan ikke finde t3nettet på facebook, er der nogen der kan hjælpe?

Og hvilke andre grupper handler med T3 i udlandet, UK, Sverige og Norge? (Kan ikke tysk..)

På forhånd tak for hjælpen og go' sommer derude!

Offline T3Klub

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 304
    • Vis profil
Sv: t3nettet på facebook?
« Svar #1 Dato: 27. Juni 2017 kl: 18:56:19 »
Ja mange bruger FB til T3 snak, desværre forsvinder muligheden mere eller mindre totalt for at søge på tidligere svar på ens problemer dvs. der stilles de samme ? igen og igen.

Ang. salg så er det dejligt nemt at FB ikke har begrænsning på størrelsen af billeder  (man må så leve med en hvis mængde reklamer på den eller anden måde) samt man når længere ud med sit salg.

Gruppen T3nettet.dk på FB ejes og bestyres ikke af www.t3nettet.dk samt t3Klub Danmark men kan findes her https://www.facebook.com/groups/6449772831/

Mvh
T3Klub Danmark