Ja, han arbejder som en sand vandal. Jeg var også ved at rulle ned af stolen, da jeg læste det. Han skærer krumtappen over for at kunne komme bagved pilotlejet og presse det ud, så han kan genbruge det i den anden krumtap. Og så kommenterer han oven i købet at det er besværligt fordi en krumtap er hård at skære i...Ofre en krumtap for at få fat i et brugt pilotleje, som koster en halvtresser fra ny - Christ! - Men hvad folk må jo handle, som de vil.
Det andet er enden af højgearakslen, han forkorter. Det er rigtigt at den er længere til en boxer end til rækkemotoren, og derfor korter han den lidt op ... med en vinkelsliber! Det skal nok give en rigtig rigtig fin overflade! Når man bygger om til diesel/benz.-rækkemotor, så skal man jo alligevel skifte koblingsklokken, og så varer det altså ikke mange splitsekunder at skifte den bagerste akselstump ud med en til en diesel, og så passer pengene plug'n'play, og man kan bygge tilbage engang, hvis man får lyst, fordi man jo så har en benz.-akselstump liggende.