Forfatter Emne: båthorn dytter uden påvirkning og bremselys er forsinket .?????  (Læst 3323 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline harleyfin

  • Jr. Member
  • **
  • Indlæg: 91
    • Vis profil
båthorn dytter uden påvirkning og bremselys er forsinket .?????
« Dato: 13. September 2018 kl: 11:49:18 »
hej
er der nogen her der kan forklare hvad båthorn og bremselys har med hinanden og gøre. mit problem er at båthorn begynder at dytte uden påvirkning og bremselys virker som om det er forsinket i forhold til at jeg bremser. problemet er løst. har skiftet bremselyskontakt ud med en ny. bremselys virker og båthorn dytter kun når det bliver påvirket.????men jeg kan ikke se fornuften i hvad de har med hinanden og gøre. har set i diagrammet at de kører ens på strøm.????Har I noget svar:) ::)

Offline porteren

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.112
    • Vis profil
  • By: Jelling
Sv: båthorn dytter uden påvirkning og bremselys er forsinket .?????
« Svar #1 Dato: 24. September 2018 kl: 19:41:45 »
hej
er der nogen her der kan forklare hvad båthorn og bremselys har med hinanden og gøre. mit problem er at båthorn begynder at dytte uden påvirkning og bremselys virker som om det er forsinket i forhold til at jeg bremser. problemet er løst. har skiftet bremselyskontakt ud med en ny. bremselys virker og båthorn dytter kun når det bliver påvirket.????men jeg kan ikke se fornuften i hvad de har med hinanden og gøre. har set i diagrammet at de kører ens på strøm.????Har I noget svar:) ::)

Godt at du fik bremselyset til at virke, men der er åbenbart stadigvæk noget galt. Et båthorn skal båtte, ikke dytte, så måske har du byttet om på plus og minus..... :) :P :D :D



Sorry, jeg kunne ikke dy mig..... 8)
« Senest Redigeret: 24. September 2018 kl: 19:45:33 af porteren »
Mvh.
Kim W


Har haft: Arnold. T3 Syncro 2,1 MV. 1989, med 2 spær, decoupler, lange ben og halvhøjt tag

Har: Vanessa. T4 Syncro 2,5 TDI 102 hk. 2001. Lang snude m. AXL motor.
Tidligere polizei buss
 
En syncro med beboelsesfaciliteter er ikke en camper. ----  Det er en expeditionswagen

Offline Jeppe Dandanell

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 24
    • Vis profil
  • T3 model: T3 Caravelle Syncro 2,1 DJ WBX
  • By: Ollerup, 5762, Vester Skerninger.
Sv: båthorn dytter uden påvirkning og bremselys er forsinket .?????
« Svar #2 Dato: 26. September 2018 kl: 21:55:22 »
Jeg havde samme oplevelser med uprovokerede dyt/båt, når jeg lavede højresving og lys der virkede i tide og utide. Det var bundstykket i tændingen som skulle skiftes.
2015-2016  Katla:   T3 Doka Syncro 1,6 TD                    
2010-2013  Huldra: T3 Transporter Syncro 1,6 TD   

Tlf: 20490433

Offline harleyfin

  • Jr. Member
  • **
  • Indlæg: 91
    • Vis profil
Sv: båthorn dytter uden påvirkning og bremselys er forsinket .?????
« Svar #3 Dato: 15. Oktober 2018 kl: 12:15:53 »
Til porteren og newbie. Undskyld det sene svar. Men er ikke på hele tiden. Porteren du er en flink flab. Newbie efter at jeg havde været inde og råde med bremsekontakt holdt hornet fraktisk op med at dytte i tide og utide. Men det er kommet tilbage, så efter en længere gennemgang og kontrol af diverse muligheder opdager jeg faktisk det du skriver om . Så nu er det fikset og konen vil atter køre med mig i byen. Men tak for dit svar. God dag til jer alle 8)