Forfatter Emne: Censur på OT  (Læst 16051 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline opelhaj

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.563
    • Vis profil
Censur på OT
« Svar #45 Dato: 19. November 2007 kl: 22:42:15 »
skal man klikke på alle link??? men i må da undskylde hvis i føler jer trådt under fode...   modtag min undskyldning for det forargende indlæg.  :roll:
Start bud 5000.- med mindre andet er aftalt.  1,9dg doka med sneglehus, sommervogn, Daily driver lupo 3l Årg 2005 med træk og Grüne Plakette, uden partikel filter. 21*86*58*06




http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19911

Kkrogsgaard

  • Gæst
Censur på OT
« Svar #46 Dato: 19. November 2007 kl: 22:52:57 »
Tag dig nu lige sammen Lars.

Man klikker på links fordi man er nysgerrig. Men hvis man ikke har en ide om hvad linket indeholder, så er man jo udsat for lidt af hvert, hvilket er ok for mig, man kan jo lukke vinduet igen.

Jeg mener ikke det er relevant for siden her at der linkes til den slags indhold, men jeg kan jo være ligelad, for jeg lukker bare vinduet og kigger på noget andet, men jeg synes det er meget upassende, derfor kan jeg godt tilslutte mig at det bliver slettet, derfor skal det være sådan.

Offline KHSalvesen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.105
    • Vis profil
Censur på OT
« Svar #47 Dato: 19. November 2007 kl: 23:06:38 »
Ja, og nu vi er ved det. Hvorfor har du egentlig et OT billede som avatar.

Har den engang knust en T3 ?

Kurt
Kurt - 25115788

PARKHAVE

  • Gæst
Censur på OT
« Svar #48 Dato: 19. November 2007 kl: 23:09:56 »
Hvor puritansk det end opfattes og især set i lyset af hvad jeg tidligere har set og oplevet må jeg tilslutte mig fraktionen der mener at der bør forfindes en vis censur her på sitet.

Ønsket er dog at det først og fremmest er selvcensur, der tager udgangspunkt i den meget blandede forsamling vi er. Og som respekterer at det ikke kun er hærdebrede mandfolk med en udpræget sund værkstedhumor der regerer herinde, men at vi også har kvinder og familier i medlemsskaren.

Det er til enhver tid forum ejer/administrator og dennes hjælpere/redaktører der har ret og pligt til at råde i forum.

Offline KHSalvesen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.105
    • Vis profil
Censur på OT
« Svar #49 Dato: 19. November 2007 kl: 23:21:38 »
Set i baklysets behagelige skær, er det egentlig lidt synd at Billede 1. The mother off all pervs, er slettet. For mudderfilmen var vel Opelhajs svar på det billede.

Jeg går helt ind for et sobert sted, og en skidt tråd må gerne dø i fred, men det er sgu sjovest hvis den har fået lov at leve først.

Men som det er påpeget af flere er det ejeren der bestemmer. Sikkert ikke optimalt, men dog rigtigt.

Kurt
Kurt - 25115788

Offline opelhaj

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.563
    • Vis profil
Censur på OT
« Svar #50 Dato: 19. November 2007 kl: 23:34:51 »
mit OT billede er såmænd bare af RØVEN på en VOLVO 330 og så en eller anden dæk tosse der har parkeret sin unimog i dens skovl :D
Start bud 5000.- med mindre andet er aftalt.  1,9dg doka med sneglehus, sommervogn, Daily driver lupo 3l Årg 2005 med træk og Grüne Plakette, uden partikel filter. 21*86*58*06




http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19911

Offline opelhaj

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.563
    • Vis profil
Censur på OT
« Svar #51 Dato: 19. November 2007 kl: 23:40:02 »
efter at dæktossen har byttet 2 bagdæk og fyldt 1800 liter kalcium vand i dem.. alene ;0)    goe gummimænd kommer i himlen.. slemme kommer overalt :D
Start bud 5000.- med mindre andet er aftalt.  1,9dg doka med sneglehus, sommervogn, Daily driver lupo 3l Årg 2005 med træk og Grüne Plakette, uden partikel filter. 21*86*58*06




http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19911

Offline lagoni

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.115
    • Vis profil
Censur på OT
« Svar #52 Dato: 20. November 2007 kl: 05:57:26 »
Moderator har både ret og pligt(!) til at trække en streg i sandet. Jeg bakker helt op om Bo i det her tilfælde, og jeg mener at Opelhajs forsøg på at latterliggøre Bo's beslutning er uværdige og barnlige.

Enhver har ret til at kritisere en moderators beslutning, men det skal gøres på en ordentlig og saglig måde. Jobbet er utaknemmeligt nok i forvejen, og uden moderator risikerer vi at det går helt over gevind.
Donationer kan indsættes på regnr.: 5396 kontonr.: 0523319

Offline KHSalvesen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.105
    • Vis profil
Censur på OT
« Svar #53 Dato: 20. November 2007 kl: 06:35:59 »
Citat fra: "lagoni"
Moderator har både ret og pligt(!) til at trække en streg i sandet. Jeg bakker helt op om Bo i det her tilfælde, og jeg mener at Opelhajs forsøg på at latterliggøre Bo's beslutning er uværdige og barnlige.

Enhver har ret til at kritisere en moderators beslutning, men det skal gøres på en ordentlig og saglig måde. Jobbet er utaknemmeligt nok i forvejen, og uden moderator risikerer vi at det går helt over gevind.

Ligesom det altid har gjort.  :?:

Jeg mener ikke der er nogen der latterliggør Bo. Der er en "næsten" saglig diskussion om hvorvidt der er cencur. Den er så gået videre til Hvilken cencur, hvor meget cencur, og af hvem.

Bo har terrændæk, så han skal nok komme igennem lidt mudder  :lol: og spørgsmålet har egentlig aldrig drejet sig om Bo.

Nu vil jeg så gerne undgå at jeg bliver representant for at T3N skal flyde med svineri, derfor skrev jeg, om det nærmede sig tiden for sletning af tråden, det var det så åbenbart, efter 10 min.

Jeg mener stadig der er plads til sådant et (det oprindelige indlæg, den oprindelige tråd, der er helt væk) bare det fjernes igen.

Kurt
Kurt - 25115788

Offline lagoni

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.115
    • Vis profil
Censur på OT
« Svar #54 Dato: 20. November 2007 kl: 09:25:43 »
Citat fra: "KHSalvesen"

Ligesom det altid har gjort.  :?:


 :lol:   Jojo, men alligevel. Det er måååden, Kurt   :wink:

Citat fra: "KHSalvesen"
Bo har terrændæk, så han skal nok komme igennem lidt mudder  :lol:


 :lol:  Det er jeg heller ikke et sekund i tvivl om!



Jeg kommer sgu nok også selv til at gå over stregen før eller senere hvis det ikke allerede er sket (det er på ingen måde utænkeligt - jeg sidder ikke og prøver at pudse min glorie).

Men jeg ville bare gerne støtte op om moderator! Det er en utaknemmelig tjans!
Donationer kan indsættes på regnr.: 5396 kontonr.: 0523319

Herr_Jensen

  • Gæst
Censur på OT
« Svar #55 Dato: 20. November 2007 kl: 09:47:59 »
Ja eftersom det var mig der startede traaden som blev slettet vil jeg gerne lige komme med en melding herfra.

 Jeg lavede en traad med maerket (NSFW) som betyder 'Not Safe For Work'. Dette skrev jeg for at vaere paa den 100% sikre side eftersom billedet jeg linkede til havde s/m undertoner.

 Jeg fandt det morsomt at jeg ledte efter noget saa usexet som et relae til at styrre et aux. batteri med og endte op med 2 kvinder i PVC som galloperede afsted hhv. som hest og siddende paa en hjemmelavet vogn som rytter.

 Ingen af kvinderne var n0gne og ingen som helst antydning af sexuel adfaerd var saa meget som antydet - det hele laa i deres totalt bizzare paaklaedning.  Jeg vurderede billedet til at vaere morsomt *i min kontext*. Nogle poster et reply med en offensive url og hele traaden bliver slettet.

 Der er intet gaaet tabt ved at slette min totalt ligegyldige traad. Der stod ikke noget klogt og man kan sagtens leve et sundt og successfuldt liv uden at have set billedet jeg linkede til. Dette er dog ikke pointen.

 Sagens kerne er (synes jeg) at moderator har pligt til at forh0re sig med sysOp f0r han sletter noget som ikke er inden for hans egen sub. forum.

Og Bo: Man kan godt slette posts istedet for threads. Slap af med den ban-stick der - nogen kunne faa den i 0jet.

 - Jensen

Bo

  • Gæst
Censur på OT
« Svar #56 Dato: 20. November 2007 kl: 13:53:52 »
@Jensen: Er du bange for at få noget i øjet, så luk dem :wink:


Sagen er sq egentligt meget enkel:

Jensen poster noget jeg vil betegne som ligegyldigt.

Opelhaj svarer med noget der mildest talt er klamt

KHSalvesen mener at nu er tiden inde til at slette tråden

Jeg sidder med min familie omkring mig, ovenikøbet på en arbejds p.c.´er og åbner linket [size=9](min egen fejl, måske)[/size]

Jeg vælger at give KHS ret i at det bør slettes og sletter det.


Så er jeg i princippet pisse ligeglad om nogle bliver fornærmede og kalder mig gud, om de bliver sure og føler deres ytringsret pillet ved, om de synes det var for sent, rettiddigt eller for tidligt det blev slettet, om de går ind for friheden til at gøre lige hvad man vil uden konsekvenser eller om de tror at NSFW er noget vi alle ved hvad betyder.

Jeg ville gøre det igen om 5 minutter hvis det skulle være.
Er der nogle der har problemer med det, er man i sin gode ret til at klage til Admin. og bede ham fjerne mine rettigheder til at flytte, redigere og slette indlæg.

Offline Hawaiibussen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.418
    • Vis profil
  • T3 model: Den Gule 1,9DG "Lowrider"
  • By: 2660 Brøndby Strand
Censur på OT
« Svar #57 Dato: 20. November 2007 kl: 14:07:17 »
Citat fra: "Bo"
@Jensen: Er du bange for at få noget i øjet, så luk dem :wink:


Sagen er sq egentligt meget enkel:

Jensen poster noget jeg vil betegne som ligegyldigt.

Opelhaj svarer med noget der mildest talt er klamt

KHSalvesen mener at nu er tiden inde til at slette tråden

Jeg sidder med min familie omkring mig, ovenikøbet på en arbejds p.c.´er og åbner linket [size=9](min egen fejl, måske)[/size]

Jeg vælger at give KHS ret i at det bør slettes og sletter det.


Så er jeg i princippet pisse ligeglad om nogle bliver fornærmede og kalder mig gud, om de bliver sure og føler deres ytringsret pillet ved, om de synes det var for sent, rettiddigt eller for tidligt det blev slettet, om de går ind for friheden til at gøre lige hvad man vil uden konsekvenser eller om de tror at NSFW er noget vi alle ved hvad betyder.

Jeg ville gøre det igen om 5 minutter hvis det skulle være.
Er der nogle der har problemer med det, er man i sin gode ret til at klage til Admin. og bede ham fjerne mine rettigheder til at flytte, redigere og slette indlæg.


Hørt - jeg sidder oftes på min arbejds PC og har prøvet at trykke på nogle links som bliver postet her og har fået afvide at det ikke er H. Lundbecks politik at man besøger sådanne sidder (acces denided) og derfor skal det sgu være sikkert at trykke på et link. Desuden er sådanne links kilden til at få en ordenlig og grundig virus, spyware og andet lådent, på sin PC.

Jeg synes min holdning til denne tete er klar!
Morten #9

billeder http://www.t3nettet.dk/gallery/category/38-cat38
-1987 Allrounder højhat EJ22 "Lowrider"
-Saab 9-5 Turbo = Lokalt højtryk, året rundt :)

Past:
-1989 Club Joker 2,1 DJ
-1990 Hawaiibussen Caravelle
-1989 Transporter "The fire truck" Panelvan Syncro 14" 1,6 TD JX 15" BF MT hjul.

Herr_Jensen

  • Gæst
Censur på OT
« Svar #58 Dato: 20. November 2007 kl: 14:21:10 »
@Bo

Jeg understreger du overser min pointe. Laes mit post igen  - eller g0r som jeg og ignorer denne traad fremover.

Jeg har hverken tid eller motivation til at tage denne laengere.

On with the show : )

 - Jensen

PS: Fandt ogsaa denne site i min search: http://www.vanagonauts.com/Flash-Alert!-Dual-Battery-Relay201.htm Der staar nogle meget fede ting.

Offline Hawaiibussen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.418
    • Vis profil
  • T3 model: Den Gule 1,9DG "Lowrider"
  • By: 2660 Brøndby Strand
Censur på OT
« Svar #59 Dato: 20. November 2007 kl: 14:23:38 »
Kunne man tænke sig at admin (Morten Trap) vil komme ind her og deltage med hans mening.....Det er jo hans side!
Morten #9

billeder http://www.t3nettet.dk/gallery/category/38-cat38
-1987 Allrounder højhat EJ22 "Lowrider"
-Saab 9-5 Turbo = Lokalt højtryk, året rundt :)

Past:
-1989 Club Joker 2,1 DJ
-1990 Hawaiibussen Caravelle
-1989 Transporter "The fire truck" Panelvan Syncro 14" 1,6 TD JX 15" BF MT hjul.