Forfatter Emne: Censur !  (Læst 1910 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Rabundus

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.594
    • Vis profil
  • T3 model: doka syncro m.m.
  • By: 4733 Tappernøje
Censur !
« Dato: 22. April 2014 kl: 13:17:35 »
Tak til Kim for hans indlæg  i hvilket jeg er enig

 Censur er en grim ting, tilkendegivelse af mening er medvirkende til dialog. 2 gange i vinter blev mit arbejde i bestyrelsen - svinet til - nedgjort- og henført til alm. dovenskab og ugidelighed.

Dette - der  på mail der kunne læses af alle i bestyrelsen, dengang var der ikke censur - for censur er umulig på mail. - Men hvad skuffede mig allermest - ingen i bestyrelsen talte imod indholdet - ingen - jeg siger ingen - hverken Hinze - Søren - Eller Polle, synes at det var under lavmålet - bad om en sober  tone -  ringede og sagde de var uenige  eller gad bringe det op på møde - ikke en gang på bestyrelse møde i mit eget hjem -  Hov- tak for mad iøvrigt  håber i nød måltidet.
i den umotiverede og dovnes bolig.  ( Den der tier  samtykker)


Ingen sagde eller skrev noget  om de var enige eller uenige Larmene tavshed.  Jeg valgte derfor at meddele formanden at jeg ikke ville fortsætte når året var gået da jeg ikke

Jeg meddelte formanden at jeg ville være bortrejst i 4 uger i i januar februar men at regnskabet godt kunne ligge færdig til godkendelse hos revisor således dette kunne bruges til generalforsamlingen..

Da jeg vente tilbage til Danmark medio februar   var der endnu en mail stilet direkte på min manglende indsats , uden årsag - uden grund og helt uden eget initiativ til at forsøge på at gøre det bedre endsige hvis der havde været hold i anklagerne et forsøg på at hjælpe.


Igen blev emailen der var sendt til alle bestyrelses medlemmer stående uimodsagt fra Hinze -Søren - Polle. Og jeg valgte derfor med dags varsel at stoppe i bestyrelsen.  

Dog skal siges at årsregnskabet blev gjort færdig  for klubbens skyld.

Jeg går stadig rundt og undrer mig over hvorfor jeg skulle lægges for had og svines til .  

Jeg ser frem til at møde alle gode venner på Fyn 14¨

Knud- Georg  

PS  Håber dette bliver læst inden Censur Hinze kommer forbi
Det Brune punktum. Westfalia Joker fra 82 1,6.d
Brutalis Syncro Camper 1988
Syncro Doka 1990
TLF:40558864

Offline Jens Flensborg

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 4.266
    • Vis profil
Censur !
« Svar #1 Dato: 22. April 2014 kl: 13:29:43 »
Tak for detaljerne :-)

Jeg giver en "tysk" øl til alle involverede parter. Som regnskabsmand kan jeg godt se det besværlige i klubregnskaber, det er dog også et spørgsmål om disciplin. Så er alt sagt.

Hvad spiste I da i mødtes hos KG? Lækker guf? For lang vej, jeg nøjes derfor med "Stammtisch" hos kineseren, i det flotte værtshus "Haus an der Treene" og grilhygge foran diverse syncroporte i Tarp.

Glæder mig til at mødes med jer alle sammen - også til dem man ikke sådan rigtigt finder en antenna hen over pladsen - men pyt med det. Kommende weekend er der det årlige syncrotræf i Mammutpark, og til dem der har lyttet lidt til tonen på FB, så var der en snak om "syncromafian" der blev uvenner med andre. Skyldes nok også lidt økonomi, dog mere i retning af billigt handel og efterfølgende dyrt ekstern salgsaftale. Sådan er det altid, man skal nok finde den rigtige afstand til det fis.

Vi ses
Jens
Støt T3 Klubben Danmark
---
T3 JX 14er LLE1308 1992
T3 JX 14èr Syncro Camper 1991
T3 JX 14èr Syncro Doka 4doors 1990
1303 bobbel cabriolet 1978
1200 bobbel eksport CKD 1963

Offline T3sen

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 277
    • Vis profil
Censur !
« Svar #2 Dato: 22. April 2014 kl: 14:50:43 »
Rabundus, mit indtryk har længe været at du nok er en Hyper sensitiv person.
http://www.sensitiv.dk/test_din_sensitivitet


Det er der intet galt i at være hypersensitiv, det giver nogle fordele,
ellers var det ikke så almindelig. Men det er vigtig at erkende det selv,
ellers kan give anledning til meningsløse konflikter.

Det der gør mennesket interessant er jo den store variation på det mentale.
Det er dem der afviger lidt der er interessante, og får de gode ideer.
Som f.eks. Bo Warming, han var fantastisk, og et fantastisk bekendtskab.

Offline poot

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.003
    • Vis profil
Censur !
« Svar #3 Dato: 22. April 2014 kl: 17:10:06 »
Tak for orinteringen :-)     nej censur er ikke noget vi går ind for.   Skulle der være noget, er det bedre at den enkelte kan følge med, og selv danne sig sin egen mening.

Mht hvordan bestyrelsels arbejdet fungerer, må vi bare erkende at foreningen er så ny, at der endnu ikke er nogen fast rutine.  Jeg vil da opfordre til at bruge de forskellige medlemmers expertise, til at løse enkelt opgaver, samt evt at bruge lidt tid på at offentliggøre hvilke problemer, og overvejelser bestyrelsen gør sig.  Dvs et nyhedsbrev,

Overlader man arbejdet til menigmedlemmer, skal de så også føle, at man værdsætter dette arbejde, samt accepterer deres beslutninger.

Mht salg af ting med klub logo, kunne dette have været en realitet, for allerede halvandet år siden. Hvis ellers der havde været en som turde sige GO.   Ved der blev forsøgt, men ingen respons tilbage.

Ingen medlemmer må ignoreres, klart Nej, eller klart ja. Så ved folk hvor de står.


Mvh Poul Ottesen
Poul Ottesen
Kørende : T3 syncro doka, 2,1 MV (Moshel) = mobil shelter :D
T3 camper 88 1,6 TD  ( Freja ) = venter på 35 års fødselsdag :)
T3 bus 81 1.6 D (Scoremobil)projekt = venter på "far" !!!!

Offline jensjakob

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 10.416
    • Vis profil
Censur !
« Svar #4 Dato: 24. April 2014 kl: 13:20:33 »
Tak for detaljerne.

Min erfaring er at frivilligt bestyrelsesarbejde er hamrende svært at få til at fungere - og forudsætter den allerstørste varsomhed overfor kritik af de frivilliges indsats - både udefra og indefra.

Set i.ft. T3nettet - har det været min oplevelse gennem 10 år med T3, at det er et fællesskab om biler, teknik og oplevelser - som forudsætter stor takt og pli for at fungere - men også rummelighed overfor en til tider jovial tone.

Nogle af dem jeg har mødt herinde er blevet til venner, nogle til bekendtskaber, nogle er glemt igen - men ingen er heldigvis blevet til fjendskaber.

Men jeg har også været så heldig ikke at blive valgt til bestyrelsen - og være bundet til et samarbejde - så jeg har fuld forståelse for at det kan slå gnister når man _skal_ samarbejde.

Jeg håber at T3nettet fortsat kan være et åbent og venligt forum hvor vi samles om det vi har tilfælles - mere end at skilles over alle de forskelligheder vi har.
Daily driver: Ambassadefruen Frk G.
GSA:         1997-1998
BX 19TRS: 1998-2004
1 T3: CU. 2004-2004
2 T3: Grå GL, DG, 2004-2006
3 T3: Den blå rust.. Kom aldrig igang
4 T3: Telebussen. DF. 2006-2009
5 T3: Frk G - Golf3 R4 1.8 ABS motor. 2009-2014
6 bus: Millenium Falcon - T4 lang 10 prs bus.  2014 -  



Tlf 28260167

"Man ejer egentlig ikke en T3, man passer bare godt på den indtil den næste ejer."