Forfatter Emne: Fyn 14 Det var hyggeligt, mange tak.  (Læst 4903 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Mary

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.636
    • Vis profil
Fyn 14 Det var hyggeligt, mange tak.
« Svar #15 Dato: 05. Juni 2014 kl: 23:24:35 »
Citat fra: "t3søren" post=111762

Dejligt at kører hjem i en dobbelt kronede t3 - tak for jeres stemmer !!! Min kone er glad for jeres tilkendegivelser :-)


Frederikke var helt vild med din camper Søren. Det opdagede du vidst tydeligt, da hun gav et købstilbud på den  :)
Hun har bedt mig spørge om det er muligt at arrangere at hun bliver hentet i lige netop den bil den 5. maj 2015, hvor hun skal konfirmeres?

Ja, tidligere ville hun hentes af en af hendes farfars gamle antikke motorcykler, men de dur ikke længere.
Mary, en fuldblods syncro camper med 3 knapper.
Indrettet med beboelse og soveplads til 5 personer.

Opkaldt efter det gode skiv Mary, fra Rasmus Klump. Fordi han og hans venner brugte hende til at rejse ud i verden og møde nye venner.
Nøjagtig som vi gjorde, da vi rejste ud i verden i Mary.

Læs om vores 2 års jordomrejse i Mary på www.dennisbager.dk

Offline t3søren

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.272
    • Vis profil
Fyn 14 Det var hyggeligt, mange tak.
« Svar #16 Dato: 05. Juni 2014 kl: 23:36:08 »
Citat fra: "Mary" post=111890
Citat fra: "t3søren" post=111762

Dejligt at kører hjem i en dobbelt kronede t3 - tak for jeres stemmer !!! Min kone er glad for jeres tilkendegivelser :-)


Frederikke var helt vild med din camper Søren. Det opdagede du vidst tydeligt, da hun gav et købstilbud på den  :)
Hun har bedt mig spørge om det er muligt at arrangere at hun bliver hentet i lige netop den bil den 5. maj 2015, hvor hun skal konfirmeres?

Ja, tidligere ville hun hentes af en af hendes farfars gamle antikke motorcykler, men de dur ikke længere.


Det er da fantastisk !!! Så skøn en datter i har  :-) ja hun strålede virkelig da jeg talte med hende.
Det kunne da være en ære at kører med hende, men der er godt nok langt til Odense og retur sådan ca. 600 km. Må jeg ikke lige bruge vinteren til at tænke - måske kunne der planlægges en tur så jeg ikke "bare" skal bruge en lang dag på motorvej og rigtig mange penge i benzin (8kml).
Snakker videre om det.
Bedste hilsner
Søren
Hilsen Søren Mølskov


81er cv Baby Blue
Bluestar med 2,2 Subaru
Den Grønne
og meget meget mere.
Tlf 61379323
transportert3.co.nr

Offline Mary

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.636
    • Vis profil
Fyn 14 Det var hyggeligt, mange tak.
« Svar #17 Dato: 05. Juni 2014 kl: 23:52:05 »
Citat fra: "t3søren" post=111894
Citat fra: "Mary" post=111890
Citat fra: "t3søren" post=111762

Dejligt at kører hjem i en dobbelt kronede t3 - tak for jeres stemmer !!! Min kone er glad for jeres tilkendegivelser :-)


Frederikke var helt vild med din camper Søren. Det opdagede du vidst tydeligt, da hun gav et købstilbud på den  :)
Hun har bedt mig spørge om det er muligt at arrangere at hun bliver hentet i lige netop den bil den 5. maj 2015, hvor hun skal konfirmeres?

Ja, tidligere ville hun hentes af en af hendes farfars gamle antikke motorcykler, men de dur ikke længere.


Det er da fantastisk !!! Så skøn en datter i har  :-) ja hun strålede virkelig da jeg talte med hende.
Det kunne da være en ære at kører med hende, men der er godt nok langt til Odense og retur sådan ca. 600 km. Må jeg ikke lige bruge vinteren til at tænke - måske kunne der planlægges en tur så jeg ikke "bare" skal bruge en lang dag på motorvej og rigtig mange penge i benzin (8kml).
Snakker videre om det.
Bedste hilsner
Søren


Vi skal nok finde ud af noget  :)
Hun skal konfirmeres i Odense Domkirke, Skt Knuds kirke.
Da hendes storebror blev konfirmeret i år, var der fyldt med seje sportsbiler og motorcykler og en enkelt Limosine.
Alle pænt parkeret på pladsen lige foran kirkedøren og fin beundring af alle på Odens Rådhus og især Rådhuspladsen.
Så din T3'er bliver en repræsentant i fint selskab  :)
Mary, en fuldblods syncro camper med 3 knapper.
Indrettet med beboelse og soveplads til 5 personer.

Opkaldt efter det gode skiv Mary, fra Rasmus Klump. Fordi han og hans venner brugte hende til at rejse ud i verden og møde nye venner.
Nøjagtig som vi gjorde, da vi rejste ud i verden i Mary.

Læs om vores 2 års jordomrejse i Mary på www.dennisbager.dk

Offline Hannibalen

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 17
    • Vis profil
  • T3 model: VW T3 Caravelle, SYNCRO - 2.1 MV
  • By: 1660 København V
Fyn 14 Det var hyggeligt, mange tak.
« Svar #18 Dato: 07. Juni 2014 kl: 22:50:50 »
Hej Jesper
Stigen er én jeg selv har fået produceret hos en smed.
Var træt af hele tiden at blive 'out bitted' på ebay hver gang jeg fandt noget som så nogenlunde ok ud.
Så jeg fik min smed til at lave denne her på basis af mit design input:-)
Mvh
Hannibal
Anders Buhl
----------------------------
T3 Syncro, 1992 - 2.1 MV - Hannibalen
...nu med Westfalia pop-top
----------------------------

tlf 71747260