Forfatter Emne: Lidt om en lyskontakt  (Læst 1214 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline kh

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.699
    • Vis profil
Lidt om en lyskontakt
« Dato: 26. August 2014 kl: 20:06:43 »
Pludselig ingen lys på Gogge lørdag aften oppe i Rold Skov.
vi havde bestemt hvor vi ville overnatte, og søndag kørte vi hjemad med kun parkeringslys.
Fandt hurtigt ud af at lyskontakten var kaput.
Kontaktede Verner, for hvis han nu havde en var der ikke langt at køre for at hente den, ville gerne have lys på til mandag morgen.
Men med små børn har Verner nok haft travlt med andre ting, så jeg skrev mandag til Jønne, som svarede : Køb hellere en ny !

En ny var jo egentlig også det jeg helst vil have, men jeg anede jo ikke hvor længe jeg skulle vente på sådan en.
Det fandt jeg ud af !
Carepoint her i byen har nogle særdeles flinke reservedelsfolk, og Kim der, som jeg talte med kunne oplyse, at original kontakt kunne købes hos Classic Parts, for kr. 500- og det ville tage ca. 10 arbejdsdage at få den hjem.
Skulle lige ringe kontaktens nummer til Kim, og så havde han fundet en uoriginal kontakt til den halve pris, og " den kan du få imorgen"

Jeg fik ikke tid at kigge Hinzes hjemmeside igennem, det gør jeg om lidt,  men Hinze, hvor hurtigt kunne du have leveret sådan en lille dims ?

Mvh. Kurt.
Spurve flyver i flok.
Ørne flyver alene.
Tlf. 40314032

Offline t3brian

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 271
    • Vis profil
Lidt om en lyskontakt
« Svar #1 Dato: 27. August 2014 kl: 10:03:02 »
Bare en info som du skal være opmærksom på der er hvis 3 forskellige slags , forskellige antal ben og de passer ikke i det samme stik.

Offline kh

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.699
    • Vis profil
Lidt om en lyskontakt
« Svar #2 Dato: 27. August 2014 kl: 14:39:51 »
T3brian, ja det vidste jeg, og det fortalte Verner også, derfor skulle ikke kun Verner, men også reservedelsekspedienten bruge nummeret.
Jeg kan lige tilføje, at min gamle kontakt har nummer 251941531 K, men K-et er på et tidspunkt ændret til et M !
det er dog den samme kontakt, kunne Carepoints Kim berolige mig med.

Mvh. Kurt.
Spurve flyver i flok.
Ørne flyver alene.
Tlf. 40314032