Forfatter Emne: Nordiska Bussfest 15.-17.7. på Roskilde Camping  (Læst 1621 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline vwoderwat

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 125
    • Vis profil
Nordiska Bussfest 15.-17.7. på Roskilde Camping
« Dato: 09. Februar 2016 kl: 23:52:28 »
I år kommer det svenske bustræf på besøg i Danmark. Efter træffet både har været en tur til Norge og til Finland i de seneste år, er det nu vores tur.
 Der forventes at komme 200+ busser fra de skandinaviske lande, Tyskland og nogen enkelte fra resten af Europa. Ligesom de andre år vil der være bus-push, svensk langbord med fælles spisning lørdag aften, peoples choice priser, fælles-cruise og en afsluttende samling med gratis pølser og drone video.
 Husk også, at der er Youngtimer træf hver torsdag i Roskilde, der tiltrækker flere hundrede biler på en god dag, så det kan evt. godt betale sig, at komme en dag før.
 Desværre er Nordiska Type2 Klubbens (NT2K) klubbens hjemmeside stadig ned, men der ligger en del billeder fra de sidste mange år på facebook https://www.facebook.com/NordiskaTyp2klubben.
 Roskilde Camping ligger helt ned til fjorden og denne weekend er alle pladser ned til vandkanten reserveret til træffet!!!
 Sidste år var der deltager rekord med 211 busser, mon ikke det kan slået :)...
Hilsen
Maik
tlf 50110667
Hedehusene

Earlybay deluxe ´69 Cal import
Westfalia Helsinki `77
T2b bus screaming orange `79
Type 3 Variant panelvan ´63
T3 1,9B panel ´86 RIP



"work is the curse of the drinking class"

Offline Erik

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.190
  • Er den konstruktivt ændret??? DET KAN DU BANDE PÅ.
    • Vis profil
  • T3 model: Doka Syncro 1,9 TDI
  • By: Solrød Strand
Sv: Nordiska Bussfest 15.-17.7. på Roskilde Camping
« Svar #1 Dato: 10. Februar 2016 kl: 06:59:13 »
Jeg deltager.. helt sikkert.. plejer at være super hyggeligt...ftp://
Min næste bil vil jeg beholde lidt længere...
DET VIL JEG ALTSÅ...