Forfatter Emne: sommerferie - få det nu fixet ;-) spørgsmål til forum  (Læst 2293 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Hest

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 7
    • Vis profil
  • T3 model: Westfalia Joker ´84 AAZ 😀
  • By: 6857 Blåvand
sommerferie - få det nu fixet ;-) spørgsmål til forum
« Dato: 15. Juli 2019 kl: 13:49:37 »
Så er det sommerferie og så skal der ske lidt på 84' jokerbussen. Den står pt uden plader pga familieforøgelse og lidt komplikationer i den forbindelse. Men den ved at ramme de magiske 35 somre og kan snart komme lidt ned i afgift. Så nu skal de forskellige småting ordnes. Det bliver dejligt! Især fordi jeg ikke ser andet end T3'ere når vi kører rundt i sommerlandet. Det er til at blive bims af!  :P


1: Bussen trænger til ny teltdug i poptoppen jeg har luret en masse steder og er vist kommet frem til at det skal være enten fra vwbusshop eller NLAVW - er der nogen der erfaringer med kvaliteten på de nævnte duge eller butikkerne generelt?

(https://www.vwbusshop.de/epages/GuenzlClassicParts.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/GuenzlClassicParts/Products/%22253070705%203F%22)

(https://nlavw.com/325-3-windows-as-original)


2: Er der en der ligger inde med et sæt (rettere to sæt) tre pukts seler til 3/4 rock og rul bagsæde... Det ene er det der skal gå gennem skabet for at blive fæstet. Har brug for dem i stedet for hofte selerne så de små bestemmere i autostolene kan installeres deromme :-)

3: er der nogen herhjemme der har installeret isofix og kan dele et par billeder eller tips/tricks? (Vores den mindste har nogen udfordringer der gør at de første par år SKAL han "ligge" i en autostol. De eneste vi har kunnet finde som var gode nok/fysioteraputen godkendte er til isofix....) - har fundet et par billeder af processen fra det store udland, men det er altid rart at høre om der er nogen herhjemme der forsøgt det samme.

4: er der nogen der har et sæt nakkestøtter til bagsæderne i overskud? Må gerne være i mønster som på billedet - men det er langt fra et must.

5: Når man sidder på bagsædet og læner sig tilbage, kan man bagsædet løftes der hvor ryglæn og sæde mødes. Den er låst fast fortil og bevæger sig ikke der. Er det normalt eller er der et eller andet jeg skal have repareret ved beslaget..?


Mvh Dennis  8)