Off topic > Træf

FYN14 Træfudvalg

(1/5) > >>

Hinze:
Hey,

Vi skal have samlet et træfudvalg til FYN14. Medlemmer af T3Klub Danmark kan melde sig til dette her i tråden; senest onsdag den 9. april 2014.

Man skal have gode ideer og/eller lyst til at tage fat. Det er et stort træf, så det kræver gode kræfter  :)

Vi ved I sidder derude og er klar, så skynd dig at melde dig her i tråden.

Hilsen
Bestyrelsen
T3Klub Danmark

t3søren:
PS. Husk at det er her i kan få medindflydelse med alle jeres ideer og initiativer for at skabe det bedst mulige træf !!!
Glæder med til at sidde i træfudvalg med jer !

jbjerrum:
Jeg vil gerne tage ophold på pladsen med en hammer og en træblok, hvis der er nogen, der har noget uerstatteligt gammelt ragelse, der skal skifte hænder til ågerpris.

Første-Anden-Tredie...

SOLGT til den herre med den grimme hat... ;-)

POLLE955:
Hej , jeg kommer gerne torsdag og er med til opstilling af pladsen incl. div. pæle og ledninger , hvis vi stadig skal have konkurrence om de eftertragtede præmier så kan jeg nok finde på noget . Jeg er nødt til at køre om lørdagen til 60 års fødselsdag , men kommer igen søndag til afslutning og oprydning .
Hilsen Poul

t3søren:

--- Citat fra: "jbjerrum" post=109849 ---Jeg vil gerne tage ophold på pladsen med en hammer og en træblok, hvis der er nogen, der har noget uerstatteligt gammelt ragelse, der skal skifte hænder til ågerpris.

Første-Anden-Tredie...

SOLGT til den herre med den grimme hat... ;-)
--- Afslutning på citat ---


Super Jeppe - vi ser frem til god underholdning

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version