Off topic > Træf

Status på Fyn14

<< < (2/4) > >>

T3Klub:

--- Citat fra: "Rabundus" post=110441 ---


--- Afslutning på citat ---


Rabundus, Er du rar at holde dine personlige udgydelser et andet sted end her på sitet?
Hvis du fortsætter bliver din profil fjernet.

Erik:
Fedt at der er gjort et stykke arbejde med at finde et nyt og spændende sted...

Jeg er sikker på at der nok skal blive stykket et godt træf sammen. Vigtigst for mig er trods alt det at mødes med andre rare mennesker omkring vores fælles interesse...

Jeg vil gerne sørge for at der bliver produceret T-shirts og træf-sticker.. Hvis nogen vil stå for de traditionelle nomineringer/pris-overrækkelser skal Mads og jeg nok sørge for "de gyldne oliekander"

Glæder mig til at se jer alle sammen..

hilsen Erik

t3søren:

--- Citat fra: "Erik" post=110450 ---Fedt at der er gjort et stykke arbejde med at finde et nyt og spændende sted...

Jeg er sikker på at der nok skal blive stykket et godt træf sammen. Vigtigst for mig er trods alt det at mødes med andre rare mennesker omkring vores fælles interesse...

Jeg vil gerne sørge for at der bliver produceret T-shirts og træf-sticker.. Hvis nogen vil stå for de traditionelle nomineringer/pris-overrækkelser skal Mads og jeg nok sørge for "de gyldne oliekander"

Glæder mig til at se jer alle sammen..

hilsen Erik
--- Afslutning på citat ---


Super Erik, og ja, mødet med andre skønne mennesker der har samme interesse er og bliver dejligt.
Ses på Fyn14 !!!

POLLE955:
Jeg skal nok gå i tænke mode og finde de kategorier vil skal dyste om i år , og gerne snart så I kan gøre bilerne klar :lol: , glæder mig til et godt træf ,vi ses.
Hilsen Poul

t3søren:
:P
--- Citat fra: "POLLE955" post=110456 ---Jeg skal nok gå i tænke mode og finde de kategorier vil skal dyste om i år , og gerne snart så I kan gøre bilerne klar :lol: , glæder mig til et godt træf ,vi ses.
Hilsen Poul
--- Afslutning på citat ---


 :cheer:  :cheer:  :cheer:

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version