Off topic > Træf

4x4 kørsel FYN14

(1/4) > >>

Hinze:
Hej,

Syncrokørsel sker i år på Vranderupvej i Kolding. Vi har lejet arealet til 4x4 kørsel, men der er stadigvæk nogle regler der skal overholdes.

Der er en del beskyttet natur på pladsen og ved brug skal følgende retningslinjer overholdes:
- Der må ikke køres på voldene, der rammer området ind
- Kørsel bag de store kampsten er forbudt
- Kørsel på det flade område ved motorvejen er forbudt
- Træer må ikke beskadiges
- Alle deltagere skal have udleveret kort over hvor der må køres
- Der tillades ikke kørsel med motocross maskiner eller lignende

Vi anbefaler at kørsel til og fra grusgraven sker via Godthåbsvej, for at mindske trafikken
gennem beboelsesområderne. Se kort.
Grusgraven er ikke indhegnet men offentligt tilgængeligt. Der må derfor kun benyttes indregistrerede
køretøjer iht. Færdselsloven.

Pladsen skal efterlades i rengjort og opryddet stand.

Venligst læs vedhæftede igennem og lad os kunne komme igen en anden gang.

Indkørsel til området kan findes med Goggles maps disse koordinater:  55° 29' 14.33" , 9° 25' 11.27"


[attachment=17674]h2bc3dac.pdf[/attachment]

t3søren:
Glæder mig men mangler en syncro !!! :-(
Jeg er med på en kikker :-)

Jens Flensborg:
Tygger lidt over det ... med lidt omvej måske lidt doka 4x4 (hente i Flensborg og så retur)  og efterfølgende kommer jeg igen til pladsen med camperen 4x4 ;-)

Så kunne andre shoppe i grænsebutikken ...

Mener vi har hele dagen i grusgraven, oder watt?

Jens

Jens Flensborg:
ahhh fredag kl. 11 afgang til 4x4 ... so kunne jeg måske direkte køre tiul stedet med dokaen og efterfølgende skifte til camperen med 200 km omvej ... mmmmh

Erik:
Det lyder som et super hyggeligt indslag, og fedt med et nyt og ukendt sted... kan desværre ikke selv deltage, da min chef har besluttet sig for at jeg skal til køreprøve fredag formiddag.. glæder mig til at høre om det, og se BILLEDER..

hilsen Erik

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version