Forfatter Emne: Tomgang, luftmængdemåler, trist mand og hjælpsomhed.  (Læst 796 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline dennis

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.265
    • Vis profil
Tomgang, luftmængdemåler, trist mand og hjælpsomhed.
« Dato: 02. September 2011 kl: 17:57:01 »
Hej folkens.

Aarhg!!

"Vokejeep`n" holder lige fri et par dage. Hun har den sidste uge gået ujævnt i tomgang. Rullet op og ned i omdrejninger, næsten gået ud og kommet igen.

En snak med Hinze og gang i at kigge til luftmængdemåleren. Der lavede jeg så vist en kage, da jeg kom til at tage soklen at måleren efter jeg havde  afmonteret stikket, jeg skulle liiiige kigge ind og se om jeg kunne se noget forkert.......Jeg fik lisså stille lirket låget af og så at en ledning var faldet af. Den fik jeg på samlede det hele og nu...... Starter den fint, men får så ikke besked på at fortsætte. Den slår i gang og dør igen. Reagerer ikke på gas.....

Der kommer en anden luftmængdemåler i ugens løb, og tak for det Hinze, men jeg vil gerne opgradere min viden på feltet, da jeg roder rundt i blinde, hvilket jeg overhovedet ikke kan være tilfreds med.

Haynes manualen giver mig en fejl 40 og hovedpine.

Er der nogle der gider bruge tid på at udvide min horisont udi wbx 2,1 digifant motorens styring.

Jeg vidste bare det måtte ende sådan at jeg nu står på bar bund.

Tusind tak allerede!!

Dennis
Med VWenlig hilsen Dennis Manniche

"Volkejeep`n"
SUBARU Powered
vw caravelle syncro 87

Need SEX...... no no I got WBX


Hotline: 61396688

Offline bos1

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.173
    • Vis profil
Tomgang, luftmængdemåler, trist mand og hjælpsomhed.
« Svar #1 Dato: 02. September 2011 kl: 18:48:36 »
vw passat 35i b3 2,0 16v GT variant
vw vento 1,8 clx 1996
tosse team syd
ja jeg har svært ved at tage en beslutning
hakuna matata
tlf 26476966