Forfatter Emne: Fandt lige et gammel billed  (Læst 1072 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline mudpool

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 460
    • Vis profil
  • By: Kastrup
Fandt lige et gammel billed
« Dato: 17. Marts 2012 kl: 17:28:23 »
Jeg kunne slet ikke huske at jeg for år tilbage kørte T3 ved Gardasøen.

Forhistorien er at jeg sammen med familien og en kammerat var på camping ved Gardasøen. Kammeraten og jeg lejede en mountainbike - og så var det jo nok her jeg skulle have tænkt mig lidt om - vi tog en lift op på toppen af et bjerg - Kan I mærke hvor det her bære hen ad? - Toppen af bjerget var jo nok nærmest skitærræn om vinteren - vi kørte ned ad en lille grusbelagt bjergvej - og jeg kørte næsten 200 meter før jeg stod på hovedet i et smeltevandsspor, slog en kolbøtte ud over styret, mellem en masse klippeblokke - bare rolig jeg havde en bøllehat på! - men mit kraveben var ubeskyttet - så jeg måtte tilbage på liften, på hospitalet, fik bundet min arm op, og kørte vores lille Suzuki Samurai og campingvogn tilbage til Danmark.

Også er det at jeg ser at jeg lige fik en kørertur i en T3'er på hospitalet, mellem modtagelsen og røngen - det var en fantastisk ferie!

//Bent
Så går turen nordpå - check Facebook Nordpå

Mølle

  • Gæst
Fandt lige et gammel billed
« Svar #1 Dato: 17. Marts 2012 kl: 18:36:33 »
Super fedt.. og så har det ligget i din underbevidsthed så længe at det er køretøjet.....  super cool

Offline jbjerrum

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.737
    • Vis profil
  • T3 model: T3 Syncro DJ - “Den Røde Løber”
  • By: Kongernes Nordsjælland
Fandt lige et gammel billed
« Svar #2 Dato: 17. Marts 2012 kl: 18:37:53 »
Ja - man har det aldrig værre end at en køretur i en T3 giver umiddelbar lindring... ;-)
God hilsen, Jeppe B ;-)
Mob.: 22823082 sms 24/7/365

En T3 om dagen holder doktoren væk... ;)