Forfatter Emne: Fælleskøb: Nye adaptere til Defender spejle  (Læst 763 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline jankjerbye

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.356
    • Vis profil
  • T3 model: Caravelle CL R4i 1986
  • By: 8990
Fælleskøb: Nye adaptere til Defender spejle
« Dato: 12. Maj 2016 kl: 08:20:28 »
Hej.. Jeg er ved at bestille et sæt adaptere så man kan montere de større, stærkere, justerbare, indklapbare spejle fra en Land Rover Defender på en T3.. uden at bore!

Hvis der er flere herinde der er trætte af standard T3 spejle der hænger, klapper ind over 80 km/t eller knækker i plasten når man strammer skruen og generelt bliver slappe i koderne når man justerer dem eller klapper dem ind når man passerer en busk ude i terrænet.. Og hvis man IKKE føler at man vil bruge 2000 kr på et sæt originale bøjlespejle. Så er Defender spejle en god og billig løsning. Et LR spejl inklusiv spejllarm koster ca. 150 kr på Ebay og kan købes originalt med varme i spejlene fra 250 kr ca.

Normalt ville jeg finde et sæt LT spejle til en plovmand ved en hugger, renovere dem og bore huller i dørene og montere, MEN med denne adapter der IKKE bores og de spejle man får er perfekte til f.eks Syncro i terræn da de er fra Land Rovers Defender model og nemt klapper ind og ud på den stærke arm de er monterede på uden at noget knækker, ligesom de originale bøjespejle til Syncro.

Derudover ser der ikke fuldstændigt malplacerede ud på en T3.. efter min mening ser det faktisk meget "Factory" ud..



Jeg bestiller i denne uge, så sig til hvis i skal have et par adaptere med, de koster 120 kr stykket, altså 240 kr for et sæt adaptere.
VW Caravelle CL ex-mili 1,8 R4i PF 1986
Saab 95 1,7 V4 1967
LR Series Hybrid 2,5D 1974
36V 250W Ladcykel 2012