Vis indlæg

Denne sektion tillader dig at se alle indlæg oprettet af dette medlem. Bemærk at du kun kan se indlæg der er oprettet i områder du i øjeblikket har adgang til.


Beskeder - syncro jyden

Sider: [1] 2
1
Generelt / Efterlysning biltyveri Ford Fiesta
« Dato: 18. August 2015 kl: 22:47:15 »
Herfra bliver der overvåget Viborg - - Frederiks området.

Det kunne da være dejligt at ringe til Jarl med en god besked  :)

Peter

2
Om sitet / Forside logo
« Dato: 02. Februar 2015 kl: 14:46:23 »
WINDOWS 7 + CHROME OG JEG SER ET FINE LOGO

3
Generelt / Hvorfor
« Dato: 25. December 2011 kl: 20:48:15 »
100% enig med Hinze

mvh
Peter

4
Dine Projekter... / Project roofrack
« Dato: 20. Februar 2009 kl: 00:18:11 »
Den ser rigtig flot og TUNG ud Morten. ---Hvad vejer den ?

Du er selvfølgelig bekendt med, at tilladelig taglast for en syncro er  100 kg. jvf. instruktionsbogen side 129


mvh
Peter

5
Diesel Fora / Hvad er en AEF motor ?
« Dato: 24. Oktober 2007 kl: 23:06:18 »
Ja, så har jeg endnu engang lært noget,--- TAK for det Jarl.

mvh
Peter

6
Dine Projekter... / Ryddet for T3, renset og fyldt igen
« Dato: 19. Oktober 2007 kl: 23:16:41 »
Du har da været hurtig Kenneth, jeg fjernede den sidstr T3 kl 1358

mvh
Peter

7
Generelt / DK skilt
« Dato: 04. Oktober 2007 kl: 11:14:07 »
Rigtig god ide

Bestilling afsendt herfra

[size=18]MEN[/size]

Jeg har været ude for at synsmanden vil have fjernet det der er øverst i ruden. (mangel på udsyn) Det er jo træls at skulle skifte mærker hver gang man skal til syn.

Jeg vil montere mine i føresiden nederst, der må de godt sidde.

mvh
Peter

8
Diesel Fora / Unverstörbar oder selbstdestruktive
« Dato: 04. September 2007 kl: 23:39:40 »
T3 er født med 60 amp.

meeen en gammel t3er har nu godt af en 88 amp.

mvh
Peter

9
Syncro Fora / 195 X 14 bag - 185 X 14 for - går det?
« Dato: 30. August 2007 kl: 11:23:46 »
Carsten skriver

Har lige opdaget at der sidder 195X14 på baghjulene og 185X14 på forhjulene

Prøv lige at måle omkredsen på dine dæk med et målebånd.

På grund af slidtage kan de jo godt have samme omkreds. og så er de OK at køre med (slider ikke VISCOEN)

Hvis du feks. har 2 slidte fordæk og 2 nye bagdæk 185x14, så har de IKKE den samme omkreds målt på dækfladen,--- det er ej heller godt at køre med. ---(slider VISCOEN)

Derfor:   Hold øje med slidtagen på dine dæk, og skift mellem for og bag så dækkene slides ens,  HUSK HB til HF osv.

Mvh.
Peter

10
Dine Projekter... / Rustarbejde samt lakering af Højben
« Dato: 19. August 2007 kl: 15:30:45 »
Det kalder jeg en HELoplagering.

Det ser godt ud Morten

Jeg bør nok også give min "nye" syncro 92 en omgang.

mvh.
Peter

11
Diverse / Hjul: Hvilke maerke osv?
« Dato: 08. Juni 2007 kl: 12:09:45 »
@ dokajønne
Du har delvis ret, hvis reservehjulet er nyt er der også et problem.

Løsning:
Medbring 4 lige slidte reservehjul med og skift alle.

Ring efter en redningsvogn for hjemtransport.

Eller kør forsigtig til nærmeste værksted og få lappet dæk.

Køb evt en dåse med "selvlapper" og pump op med en medbragt kompeseeor der får strøm fra cigartænderen.

Der er nok ikke en optimal løsning på problemet.

mvh
Peter

12
Diverse / Hjul: Hvilke maerke osv?
« Dato: 07. Juni 2007 kl: 23:35:21 »
Det der med at ROTERE dæk for at få slidt reservehjulet er ikke moderne mere. Mange nye dæk har en pil med omløbsretnine og så er det ikke en god ide at dækket kommer til at løbe baglæns.

Hvis man kører som et svin, (hvis man kan det i en T3) og høvler et par mm. af forhjulene, så skift dem med baghjulene, men husk HF til HB osv.

Iflg. Jarl punkterer en T3 aldrig så det er rigeligt med et gammelt dæk med et par mm mønster tilbage som reservehjul.

mvh
Peter

13
Diverse / Hjul: Hvilke maerke osv?
« Dato: 07. Juni 2007 kl: 23:32:47 »
Det der med at ROTERE dæk for at få slidt reservehjulet er ikke moderne mere. Mange nye dæk har en pil med omløbsretnine og så er det ikke en god ide at dækket kommer til at løbe baglæns.

Hvis man kører som et svin, (hvis man kan det i en T3) og høvler et par mm. af forhjulene, så skift dem med baghjulene, men husk HF til HB osv.

Iflg. Jarl punkterer en T3 aldrig så det er rigeligt med et gammelt dæk med et par mm mønster tilbage som reservehjul.

mvh
Peter

14
Dine Projekter... / VW Bremselys (logo)
« Dato: 28. Februar 2007 kl: 21:50:29 »
@  BlackChart

Du trænger til at få vasket din bagklap. :wink:

Det ser rigtig godt ud, med hensyn til at finde LOGOER, så mener jeg at det er det samme der siddet på en T4, dem er der jo mange af.
De holder parkeret over hele landet, og logoet kan let løsnes med en skruetrækker, sæt igang  :oops:

Mvh
Peter

15
Syncro Fora / Så er der Syncro-billeder
« Dato: 06. Februar 2007 kl: 15:27:42 »
Det ser sgu ikke så ringe ud, det er bare med at komme i gang og få den kørende.
Skulle du nu blive træt af den Jarl, så ring og jeg afhenter den :-)

Tillykke med den

hvh
Peter

Sider: [1] 2