Forfatter Emne: Hvorfor  (Læst 7456 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Hinze

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.498
    • Vis profil
  • T3 model: ingen for tiden
  • By: 2670 Greve
Hvorfor
« Dato: 25. December 2011 kl: 15:05:56 »
God juledag,

Ærlig talt fatter jeg ikke hvorfor det skal blive så indviklet at T3nettet.dk og T3klub.dk ikke kan være selvsamme forening.
Jeg synes sgu det er lidt pjattet at T3netttet.dk ikke danner rammen om T3klubben i Danmark, Det er jo her vi alle sammen er startet og er dagligt. En T3klub er helt fint for mig, men det "hele" foregår dagligt her på T3nettet.dk. Hvorfor ikke samle kræfterne i een sammensmeltning.

Spørgsmål:

1. Har nogen spurgt Blackchart (Morten) om overdragelse af domænet T3nettet.dk til et klubregi?
2. Har nogen spurgt Morten om han gider være webmaster på T3nettet.dk i et klubregi. Morten gør det rigtig godt og ville jo være selvskreven til webmasterposten.

Nu er der en tråd om klistermærker! samme sang, hvem har rettighederne eller måske nærmere; hvem lagde først et uopfordret lækkert stykke frivilligt arbejde i den klubånd vi alle søger.

Min holdning er klar:
T3nettet.dk skal være rammen for en T3klub, Fyntræf har jo samlet mange hyggelige stunder; det er en del af en T3klub; igen har det været på meget frivillig basis. Det er selvfølgelig en tilbagevendende T3klub event.

Lad os nu få samlet kræfterne.

Hinze

Offline Andreas

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.488
    • Vis profil
  • T3 model: T3 Syncro Doka
  • By: 8632 Lemming
Hvorfor
« Svar #1 Dato: 25. December 2011 kl: 15:25:38 »
Fuldstændig enig!
Andreas
25 38 07 87

1992 VW T3 SuDoka Syncro EJ22 "Pumba"
T3 Campingvogn "Timon"
Peugeot 307 SW HDi
Honda Africa Twin XRV 650

Offline TONY

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.868
    • Vis profil
  • T3 model: Yamaha FZ6
  • By: 8765 Klovborg
Hvorfor
« Svar #2 Dato: 25. December 2011 kl: 15:58:03 »
100% enig med Hinze, det nuværende "system" giver i sidste ende en del forvirring.
Jeg frygter at det bliver lidt ligesom det jeg har omtalt, med at der bliver stillet spørgsmål her på T3-nettet, og så bliver der svaret på Facebook.
Man kan jo sagtens stadig bruge sitet her som et åbent forum, som det er nu, de som vil være med i klubben og støtte det hele økonomisk,
har så til gengæld fordelene ved div. aftaler. Keep It Simple...kør sitet i klubregi og lad adgangen til klubsiden være en knap i hovedmenuen.

Det kan jo også være en stor fordel at det ikke kun er én person som har ansvaret for T3-nettet.  
Det giver jo også, som Morten har prøvet, en masse problemer som han sidder alene med.
Var sitet i klubregi, havde Morten sikkert forlængst fået den assistance som han har søgt efter længe,
og måske kunne mange af de problemer der har været med siden have været undgået, hvis det kørte på proff.serverplads "ude i byen"
og det ville der måske være økonomi til hvis det var i klubregi.

Tony
Mobil 30111518

KØBES : T3 i super god stand, "ingen" rust, bensiner under 1500 kg, mindst 6 siddepladser, evt m hævetag men ikke højt tag.

Offline e-stenman

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 343
    • Vis profil
Hvorfor
« Svar #3 Dato: 25. December 2011 kl: 16:01:30 »
totaæt enig
T3 hilsen fra
Preben "Stenman" Hansen
90´er T3 panelvogn
1,9 TD (aaz)
Oversize Mercer-alu

Offline LoserCruiser

  • Jr. Member
  • **
  • Indlæg: 52
    • Vis profil
Hvorfor
« Svar #4 Dato: 25. December 2011 kl: 19:50:37 »
2 rigtig gode indlæg. Jeg er helt enig.

Vh Jens

Offline jensjakob

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 10.416
    • Vis profil
Hvorfor
« Svar #5 Dato: 25. December 2011 kl: 19:54:47 »
Jeg er stor tilhænger at t3nettet kører som det er - og t3klub er en sideaktivitet.

Jeg kan rigtigt godt lide ånden i T3nettet, fri og frejdig og uden så mange regler - så vi passer godt på hinanden og hjælpes ad - fordi det er ånden der er det bærende.

Jeg har lidt allergi overfor klubber, hvor der pludselig er regler, titler og vedtægter, som bruges til at bestemme hvad der er rigtigt og hvad der er forkert, og hvem der er inde og hvem der er ude ;-)

Jeg vil gerne se T3klub vokse og udvikle sig - og når den er nået over det tidlige stadig og har fået en ånd og stil - så se hvor dne bærer hen.

At lægge T3nettet og T3klub sammen på nuværende, tror jeg kan være at drukne barnet i badevandet eller hvordan det nu er det udtryk.....
Daily driver: Ambassadefruen Frk G.
GSA:         1997-1998
BX 19TRS: 1998-2004
1 T3: CU. 2004-2004
2 T3: Grå GL, DG, 2004-2006
3 T3: Den blå rust.. Kom aldrig igang
4 T3: Telebussen. DF. 2006-2009
5 T3: Frk G - Golf3 R4 1.8 ABS motor. 2009-2014
6 bus: Millenium Falcon - T4 lang 10 prs bus.  2014 -  



Tlf 28260167

"Man ejer egentlig ikke en T3, man passer bare godt på den indtil den næste ejer."

Offline Andreas

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.488
    • Vis profil
  • T3 model: T3 Syncro Doka
  • By: 8632 Lemming
Hvorfor
« Svar #6 Dato: 25. December 2011 kl: 19:55:00 »
Jeg har i mange år været medlem af tenere.dk, alle kan logge på forumdelen, og TKDmedlemmer kan logge på medlemsdelen, og kan melde sig på de arrangementer der kun er for medlemmer, og se medlemslister med tlfnumre, mail osv..
Andreas
25 38 07 87

1992 VW T3 SuDoka Syncro EJ22 "Pumba"
T3 Campingvogn "Timon"
Peugeot 307 SW HDi
Honda Africa Twin XRV 650

Offline syncro jyden

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 27
    • Vis profil
  • By: 7470 Karup
Hvorfor
« Svar #7 Dato: 25. December 2011 kl: 20:48:15 »
100% enig med Hinze

mvh
Peter

Offline Hinze

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.498
    • Vis profil
  • T3 model: ingen for tiden
  • By: 2670 Greve
Hvorfor
« Svar #8 Dato: 25. December 2011 kl: 21:01:22 »
Citat fra: "jensjakob"
Jeg er stor tilhænger at t3nettet kører som det er - og t3klub er en sideaktivitet.

Jeg kan rigtigt godt lide ånden i T3nettet, fri og frejdig og uden så mange regler - så vi passer godt på hinanden og hjælpes ad - fordi det er ånden der er det bærende.

Jeg har lidt allergi overfor klubber, hvor der pludselig er regler, titler og vedtægter, som bruges til at bestemme hvad der er rigtigt og hvad der er forkert, og hvem der er inde og hvem der er ude ;-)

Jeg vil gerne se T3klub vokse og udvikle sig - og når den er nået over det tidlige stadig og har fået en ånd og stil - så se hvor dne bærer hen.

At lægge T3nettet og T3klub sammen på nuværende, tror jeg kan være at drukne barnet i badevandet eller hvordan det nu er det udtryk.....


Jeg er enig JJ, ånden i T3nettet er jo netop den vi skal have i en T3klub. T3nettet har jo heldigvis eksisteret en længere periode (er det ikke siden 2005/6), nye brugere er kommet til og nogle er "faldet fra", men alle i den samme ånd. Jeg mener T3nettet er KLAR til at blive en T3klub. Og ja, en smule regler går vel an, sålænge de går under mottoet "ordentlighed".

Offline Brutus

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 580
    • Vis profil
Hvorfor
« Svar #9 Dato: 25. December 2011 kl: 23:01:50 »
100% enig med JJ
vh
Brutus
T3 1,6td 1991
MB E220 cdi 2008
Vespa GL 150 1962

Offline kenny19821

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.475
    • Vis profil
Hvorfor
« Svar #10 Dato: 25. December 2011 kl: 23:13:31 »
Hvad sker der med Thomasfyr er han død syntes ik rigtig han laver så mange indlæg mere :-) :-D han han skal da snart igang hvis han skal opretholde de ca 150 indlæg pr mdr :-D
MVH Kenny J
Aalborg
T3 westfalia Syncro

Offline FrankBinau

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.228
    • Vis profil
    • vw
  • T3 model: En på vej
  • By: 5600
Hvorfor
« Svar #11 Dato: 25. December 2011 kl: 23:55:17 »
Syntes ikke at T3nettet og T3klub skal samles. Da jeg så tror at der er en del der kommer daglig/jævnligt på T3nettet vil holde op med at besøge siden af forskællige grunde
Med vwenlig hilsen. Frank Berg Binau :-)
2006-VW-T5-Transporter-Kassevogn-lang-2,5-TDI-191HK-6gearTræk-M/Bremse-2175Kg-U/Bremse-750kg
2015-VW-Golf-VII-1,6-TDI-110HK-Bluemotion-Variant-Træk-1300K
1996-VW-Golf-III-CL-60HK-Benzin

Offline Rabundus

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.594
    • Vis profil
  • T3 model: doka syncro m.m.
  • By: 4733 Tappernøje
Hvorfor
« Svar #12 Dato: 25. December 2011 kl: 23:57:15 »
Et skridt længere er det immervæk at vi forsøger med lidt organisering af resourcerne - vi sparede meget flot mange tusind kroner sammen til en (Club Mobil) og ikke (Back Mobil)  den er i NORGE  nu og der skal blive sjovt at se om vore norske venner i Kritiansand kan få den flot igen.  Dejligt hvis den atter kunne stå for lagkage salget på træf.

Men nu ville det være dejligt hvis der blev lidt opbakning til en fælles pulje - der med lidt god vilje kan skaffe fordele til alle således vi både hjæper hinanden i dagligdagen i den gamle ånd - men også har mulighed for at skaffe lidt ekstra goder og rabatter ved at have et registreret fællesskab.

Jeg vil ihvertfal være med til at give det en chance.

Godt Nytår

K-G
Det Brune punktum. Westfalia Joker fra 82 1,6.d
Brutalis Syncro Camper 1988
Syncro Doka 1990
TLF:40558864

Offline poot

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.002
    • Vis profil
Hvorfor
« Svar #13 Dato: 26. December 2011 kl: 08:27:47 »
Kære Alle.

Jeg har også lidt jeg gerne ville se anderledes.

1.   Når man er på klub siden,   og trykker på debat forum , så føres man hertil,   (men ikke til forsiden. ??)     Jeg ville gerne at der øverst i T3Nettets logo også var en knap, som førte den anden vej.   ( Kan altså ikke se det skulle kunne støde nogen)
2.   På klub siden, kunne jeg også godt tænke mig, at overskrifterne fra de seneste 5- 10 indlæg på T3nettet   blev vist, og  selv   linkede til den artikkel der står..  (Ved godt at der kan være lidt tekniske problemer, bla. pga   2 forskellige programmer..

Jge ville være rigtig ked af hvis det skulle blive sådan, at der skulle åbnes et debatforum på klubsiden..  Så vil det netop gå galt ..

Hvad er jers meninger om dette?   Hvordan kunne i tænker jer det skulle se ud..    

Fakta er:
              Der Er en klub. !
              Nogen ønsker af forskellige grunde ikke at være en del af klubben. !

Hvordan får vi bedst muligt disse  2 synspunkter tilgodeset.

Mange hilsner Poul



Facebook   har Chat?    Hvor er Chat muligheden henne på denne side..       ikke at jeg brugte den da den var der,    men Face book har lært mig at chatte, og nu kan jeg se fordelen ;)
Poul Ottesen
Kørende : T3 syncro doka, 2,1 MV (Moshel) = mobil shelter :D
T3 camper 88 1,6 TD  ( Freja ) = venter på 35 års fødselsdag :)
T3 bus 81 1.6 D (Scoremobil)projekt = venter på "far" !!!!

thomasfyn

  • Gæst
Hvorfor
« Svar #14 Dato: 26. December 2011 kl: 09:38:47 »
@Kenny: Undskyld hvis mine mange indlæg har været en pestilens, jeg vli fremover prøve at begrænse min begejstring for T3 og forummet her..

Iøvrigt har jeg tilladt mig at holde Jul, og har ikke været særlig meget på nettet..

MEN.. Morten (BlackChart) HAR allerede for længe siden skrevet at der ikke kommer samkøring mellem T3nettet og T3klub, og det havde Morten flere fornuftige årsager til - Hvilket vi allesammen bør respektere uanset om vi er enige eller ej.

Jeg vil ikke kommentere hvad min pesonlige holdning er nu, da den kan ingen bruge til noget. . og samtidig har jeg en kasket på nu som bringer mig i et samarbejde mellem både T3nettets ejer, T3klubben, samarbejdsparter og sponsorer som gør at min personlige holdninger ikke lige er relevant og fordrende i denne sammenhæng.