Forfatter Emne: (Om faa dage har jeg) Startproblemer.  (Læst 5239 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Herr_Jensen

  • Gæst
(Om faa dage har jeg) Startproblemer.
« Svar #15 Dato: 15. December 2007 kl: 20:51:39 »
Naamen efter den overhovedet ikke en gang gad at hoste her til morgen ringede jeg til Dansk Autohjaelp og fik en mand ud. Han ville ogsaa tro at starteren var staaet af. Lige da vi skulle til at skubbe den igang sagde han at han lige ville pr0ve noget... Han vendte tilbage med en fastn0gle og en stor hammer, satte n0glen paa starteren og ga' n0glen nogle dask med hammeren. Jeg gik op og pr0vede at starte igen og den hoppede igang som den smukke solskinsdag tilbage i Marts '91 da den forlod fabrikken.

Glem Ghandi - vold styrrer! : )

 Han forklarede at den sikkert havde tabt et par taender paa et tandhjul derinde i starteren men jeg haelder mere til at det er st0v eller spaaner der har samlet sig derinde eftersom jeg har kunne h0re og opleve en gradvis forvaerring. Hvor om alting er saa skal jeg skifte min starter:

Tror i en GDS starter er lige saa god som en fra Mekonomen?

 Husfred igen, jeg er udk0rt og giver mig selv fri i aften for at samle mig om udfordringen igen imorgen.

1000 tak til alle der har haft en finger med i spillet til at faa mig saa langt her. Selvom det ikke virkede at b0rste og checke alle stel osv. saa VED jeg nu de er i orden - og det er sgu rart : )

 - Jensen

Mølle

  • Gæst
(Om faa dage har jeg) Startproblemer.
« Svar #16 Dato: 15. December 2007 kl: 21:10:58 »
et dask på starteren er et gammelkendt trik, som hjælper kortvarigt på nedslidte kul i starteren. Jeg tror at det er her, hunden ligger begravet.