Forfatter Emne: Er der nogen der er ekspert på mobil markedet?? Haster  (Læst 3738 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

PARKHAVE

  • Gæst
Er der nogen der er ekspert på mobil markedet?? Haster
« Dato: 07. Oktober 2008 kl: 21:04:39 »
For nu er jeg den ondelyneme !#¤%¤%¤#"#¤" kraft peter væltemig ond i sulet over teleselskabernes lempfældige omgang med mine surt tjente penge. RAHSGU*!

Historie kort: Jeg købte i dec. 2007 ny telefon til knejterne ved 3mobil. Dyre modeller forståes kr. 899 for telefonen og 6 mdrs binding til 499 pr. md. Fint nok - det er mit valg. Efter 6 mdr. skal jeg ned på et abb. på hhv. 299 og 199 og det kommer jeg også efter lidt tovtrækkeri og et par dages opringninger og venten i tlf. kø. Desværre går den ene telefon i stykker i sommer, men bliver til min store glæde rep. på garanti. Fin service ( men jeg har sgu også betalt rigeligt :lol: )
Nå - i sidste uge taber junior telefonen i vand og den er HELT færdig. Forsikring dækker selvfølgelig ikke - det er også iorden.
Tager så ind i 3mobil butikken og siger jeg gerne vil købe en ny telefon og samtidig fortsætte som kunde ved dem, for jeg er tilfreds med produktet og betjeningen. Men jeg vil naturligvis ikke starte på en ny 6 mdrs bindingsperiode med skyhøje takster
Den dygtige ekspedient finder så en udgået model som hun efter at have konfereret med chefen får lov til at sælge for 1 krone samt fortsættelse af abonnement og nummer til 299 pr. md. :lol:  :lol:  :lol:

SÅ kommer jeg ind og skal hente telefonen her til aften, den er kommet og juniorchefen opretter den. :lol:
Henkastet siger han så imellem alt det andet "pladder" : husk nu at der kommer et "FORTSÆTTELSESGEBYR" på 199 kr. oveni. :wink:
Ja ja - HOV stop: hva' sagde du ??? :shock:
Skal jeg betale et gebyr for at få lov til fortsat at være kunde ved jer ???
Jamen det er et standardgebyr er svaret........

Puhh det blev et langt indlæg, men resultatet blev at jeg bad ham stikke den nye telefon og hans gebyr op hvor han er højest når han plukker jordbær og forlod forretningen skummende af raseri.

Det går så ud over jer :lol:  :lol:  :oops:

Spørgsmål: Hvor får jeg fat i en telefon der kan spille musik og bruge 4GB memorycard uden at det koster mig røven ud af bukserne
( hans er en Sony W910I ) og jeg skal helst finde noget tilsvarende

Hilfe :shock:  :shock:

Offline BlackChart

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 8.027
    • Vis profil
Er der nogen der er ekspert på mobil markedet?? Haster
« Svar #1 Dato: 07. Oktober 2008 kl: 21:36:29 »
www.mobilpriser.dk

Der kan du se priserne på de forskellige modeller hhv. med og uden abbonnement...
Mvh. Morten Trab

Daily Driver - \'96 BMW 323i Sedan

Kkrogsgaard

  • Gæst
Er der nogen der er ekspert på mobil markedet?? Haster
« Svar #2 Dato: 07. Oktober 2008 kl: 21:49:19 »
Kan du ikke bare ophæve abonementet og få telefonen låst op og så få et CBB eller telmore nummer?

Mads-kaa

  • Gæst
Er der nogen der er ekspert på mobil markedet?? Haster
« Svar #3 Dato: 07. Oktober 2008 kl: 21:50:42 »
Jeg har været kunde hos Telmore i mange år efterhånden, og dem er jeg godt tilfreds med. Hvis du ikke vil skifte abbonement så vil jeg tro at du kan finde en "bedaget" model på den danske Ebay (dba.dk) eller mobilsiden har vidst også en køb/salg ting.

/Mads

Kkrogsgaard

  • Gæst
Er der nogen der er ekspert på mobil markedet?? Haster
« Svar #4 Dato: 07. Oktober 2008 kl: 22:00:20 »
Jeg har været kunde hos Telmore siden de startede og der har aldrig været problemer af nogen art...

PARKHAVE

  • Gæst
Er der nogen der er ekspert på mobil markedet?? Haster
« Svar #5 Dato: 07. Oktober 2008 kl: 22:11:46 »
@ alle - jeg er allerede ved at oprette mig forskellige steder - mobilpriser m.m.

@ - telefonen er helt død - ingen kontakt med den.
Så jeg vil have en ulåst der kan køre med hans 4GB M2 memorycard
Så kan vi sætte hans simkort i den nye og køre videre.

@ takker indtil videre

Offline Aran

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.931
    • Vis profil
Er der nogen der er ekspert på mobil markedet?? Haster
« Svar #6 Dato: 07. Oktober 2008 kl: 22:18:35 »
www.qxl.dk

www.dba.dk

Har iøvrigt Sonofon - og har haft det i en del år efterhånden. Er udmærket tilfreds med deres service, priser og ikke mindst dækning.

Held og lykke ......

PARKHAVE

  • Gæst
Er der nogen der er ekspert på mobil markedet?? Haster
« Svar #7 Dato: 07. Oktober 2008 kl: 22:21:50 »
Har tjekket DBA ingen w *** telefoner til salg der kan bruge det store kort

Hmm - har sgi aldrig rigtig haft fidus til qxl.
Håber på at når nu Ebay har købt DBA at vi så får en dansk version af Ebay

Sony modellerne skal hedde: W302, W350, W580, W595, W810, W850, W890, W890i, W902, W910, W910i


Hmmm, heller ingen på qxl - bullocks

Eva

  • Gæst
Er der nogen der er ekspert på mobil markedet?? Haster
« Svar #8 Dato: 07. Oktober 2008 kl: 23:41:16 »
***Nå - i sidste uge taber junior telefonen i vand og den er HELT færdig***

Læg den til tørre et lunt sted.....min mand lavede for år tilbage samme nummer med hans telefon....bortset fra, at det var ned i et toilet , så for en sikkerhed skyld blev telefonen skyllet godt og grundigt under den varme hane efter den var fisket op    :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Den var helt død.......men efter 3-4 dages tørring virkede den igen upåklageligt ...og i flere år efter.

Ved så ikke om Nokia bedre kan tåle en smule vand    :lol:  :lol:  :lol:

PARKHAVE

  • Gæst
Er der nogen der er ekspert på mobil markedet?? Haster
« Svar #9 Dato: 07. Oktober 2008 kl: 23:50:11 »
Det kunne godt se sådan ud - for den har ligget en uge nu og den er game over.

Hmm, når den alligevel er færdig er det vist på tide at farmand finder det helt lille værktøj frem og skiller den ad :lol:

Offline verner

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.472
  • Hjertet banker for T3 og Fællesskabet omkring T3
    • Vis profil
  • T3 model: Camper, Doka Syncro, Sika & en Caravelle
  • By: Nord for Vejle
Er der nogen der er ekspert på mobil markedet?? Haster
« Svar #10 Dato: 08. Oktober 2008 kl: 00:27:38 »
min erfaring er at er det SALTVAND, så er den ikke til at rede :oops:

men er det derimod postevand eller lign, er der en chance hvis man skynder sig at flå batteriet ud af den og skille så meget ad som muligt, for der efter at ligge den til tørring.
måske der er en chance :roll:

jeg ved godt at man ikke kan sammenligne en bil fjernbtj. men har da renset printet på et par stykker der har været en tur i vaskmaskinen, og de virkede bagefter.

så kenneth jeg synes bare at du skal prøve at skille mobilen ad og tøre den, måske skal der lidt sekundlim til at samle den, mange mobiler idag er clipset sammen og det er noget satans noget :wink:

btw: så har jeg selv haft telmore i mange år og er rigtigt godt tilfreds (har prøvet mange selskaber før det) de har et koncept der hedder håndjern 99, 199, 299kr i 6mdr sammen med en ny mobil og det synes jeg er et ok tilbud når man ikke gider bliver tørret i r.... af gebyr ryttere :evil:
Hilsen Verner :)

2011 Touran 2,0 TDI CR
2006 Peugeot 206 1,4 HDI
1996 Passat 1,8 stc. (ADZ)
1994 Passat 1,9TDI GT stc.(1Z)
1992 Vento 1,8GL(ABS)
1990 T3 CAMPER 1,6TD(JX)
1990 T3 SIKA 1,6D
1987 T3 DOKA SYNCRO
1986 T3 Caravele
1993 Vento
1992 Golf 5D
1988 Golf 1,8CL
1986 Golf 1,8Cl.
1998 Felicia 1,9D

Offline Quark

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 120
    • Vis profil
88 Porter 1,9 sauger 2WD ex-bundeswehr
tlf. 22203525
BARE FORDI!

PARKHAVE

  • Gæst
Er der nogen der er ekspert på mobil markedet?? Haster
« Svar #12 Dato: 08. Oktober 2008 kl: 05:44:27 »
@ Telmore - har været inde og kigge, men de lukker jo for messenger, der er ret populært her i huset :lol:

Hmmm- hvad koster brevduer pr. kg. ?

Offline Aran

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.931
    • Vis profil
Er der nogen der er ekspert på mobil markedet?? Haster
« Svar #13 Dato: 08. Oktober 2008 kl: 18:52:15 »
Mjaeh, stegte og i flødesovs så måske ......

Skal lige høre junior, da han vistnok har skiftet telefon i dag (Igen! ) om ikke han har en brugt Sony / Ericsson til fornuftige penge.

PARKHAVE

  • Gæst
Er der nogen der er ekspert på mobil markedet?? Haster
« Svar #14 Dato: 08. Oktober 2008 kl: 20:08:19 »
@aran - lyder godt.

Et opkald for ½ time siden til kundeservice og en del brok senere er "fortsættelsesgebyret " nedsat til 99 kr.

Hmmm- skal man fortsat være en af de sure gamle mænd, eller bide det i sig og få hentet den nye telefon til knægten til 1 kr. ( + 99 kr gebyr ) ????