Forfatter Emne: Med i den DYRE klub!!!  (Læst 996 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline dokajønne

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.429
    • Vis profil
Med i den DYRE klub!!!
« Dato: 05. December 2008 kl: 23:41:16 »
Nu har jeg så lige erfaret, at jeg er gået over de 1000 indlæg. Da der efterhånden er tradition for at man i den anledning skriver et par ord, skal jeg da heller ikke holde mig tilbage.

Det første der lige falder for er TAK! Tak for den tekniske hjælp, tak for den moralske opbakning (når lortet ikke gør som det skal) og tak for at der er et sted i verden, hvor man ikke bliver betragtet som komplet idiot, bare fordi man har kastet sin kærlighed på en 20 år gammel varevogn.

Jeg hører til blandt dem, der har spurgt mere end jeg har svaret, og til de der svarer mere end de spørger, er jeg især tak skyldig.

Da jeg for 4-5 år siden startede med T3 og T3nettet vidste jeg meget lidt om biler og deres virkemåde. I dag kan jeg lave det meste selv, og det bærer T3nettet også en del af skylden for. Jeg har i hvertfald altid kunnet hente den nødvendige viden her, i en behagelig atmosfære af dyb seriøsitet og fis og ballade.

Når jeg nu har takket færdig, kan jeg i mit stille sind undre mig over antallet af indlæg. Jeg syntes ikke at jeg har lavet SÅ mange, men de hårde facts taler imidlertid for sig selv. (opfattede ikke mig selv som SÅ sludrevorn, men der må jo have været en del galt med bilen 8))

I ydmyghed
Dokajønne
mvh
Dokajønne

If it works.....don\'t fix it

Offline jensjakob

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 10.416
    • Vis profil
Med i den DYRE klub!!!
« Svar #1 Dato: 05. December 2008 kl: 23:47:29 »
Hørt hørt - og ja - T3nettet er et vidunerligt sted at køre bil - så absolut.
Daily driver: Ambassadefruen Frk G.
GSA:         1997-1998
BX 19TRS: 1998-2004
1 T3: CU. 2004-2004
2 T3: Grå GL, DG, 2004-2006
3 T3: Den blå rust.. Kom aldrig igang
4 T3: Telebussen. DF. 2006-2009
5 T3: Frk G - Golf3 R4 1.8 ABS motor. 2009-2014
6 bus: Millenium Falcon - T4 lang 10 prs bus.  2014 -  



Tlf 28260167

"Man ejer egentlig ikke en T3, man passer bare godt på den indtil den næste ejer."

Offline Hawaiibussen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.418
    • Vis profil
  • T3 model: Den Gule 1,9DG "Lowrider"
  • By: 2660 Brøndby Strand
Med i den DYRE klub!!!
« Svar #2 Dato: 06. December 2008 kl: 01:09:17 »
Citat fra: "dokajønne"
Nu har jeg så lige erfaret, at jeg er gået over de 1000 indlæg. Da der efterhånden er tradition for at man i den anledning skriver et par ord, skal jeg da heller ikke holde mig tilbage.

Det første der lige falder for er TAK! Tak for den tekniske hjælp, tak for den moralske opbakning (når lortet ikke gør som det skal) og tak for at der er et sted i verden, hvor man ikke bliver betragtet som komplet idiot, bare fordi man har kastet sin kærlighed på en 20 år gammel varevogn.

Jeg hører til blandt dem, der har spurgt mere end jeg har svaret, og til de der svarer mere end de spørger, er jeg især tak skyldig.

Da jeg for 4-5 år siden startede med T3 og T3nettet vidste jeg meget lidt om biler og deres virkemåde. I dag kan jeg lave det meste selv, og det bærer T3nettet også en del af skylden for. Jeg har i hvertfald altid kunnet hente den nødvendige viden her, i en behagelig atmosfære af dyb seriøsitet og fis og ballade.

Når jeg nu har takket færdig, kan jeg i mit stille sind undre mig over antallet af indlæg. Jeg syntes ikke at jeg har lavet SÅ mange, men de hårde facts taler imidlertid for sig selv. (opfattede ikke mig selv som SÅ sludrevorn, men der må jo have været en del galt med bilen 8))

I ydmyghed
Dokajønne



Og du afholdte det første træf!

Respekt
Morten #9

billeder http://www.t3nettet.dk/gallery/category/38-cat38
-1987 Allrounder højhat EJ22 "Lowrider"
-Saab 9-5 Turbo = Lokalt højtryk, året rundt :)

Past:
-1989 Club Joker 2,1 DJ
-1990 Hawaiibussen Caravelle
-1989 Transporter "The fire truck" Panelvan Syncro 14" 1,6 TD JX 15" BF MT hjul.