Forfatter Emne: Puha man skal passe på! ! ! ! !  (Læst 7991 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline KHSalvesen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.105
    • Vis profil
Puha man skal passe på! ! ! ! !
« Svar #30 Dato: 17. Marts 2009 kl: 07:10:07 »
Nu er jeg rent faktisk i starten af fyrrene, :wink:  må jeg så godt mene hans ordvalg og sammensætningen af dem, ikke minder om en dansk oprindelse.?

Jeg kunne da også foranlediges til at tænke han havde en vis religiøs opvækst, med det behov for seksuel krænkelse af alt og alle. Her vil jeg da gerne opfordre en eventuel ny ejer af bilen, til en grundig rengøring inden ibrugtagning. :?

Ak Ja. Havde man ikke humor, hvad havde man så.  :roll:
En profet eller messias måske  :?

Bestemt årets mest underholdende tråd.  :lol:

Kurt
Kurt - 25115788

Ashley

  • Gæst
Puha man skal passe på! ! ! ! !
« Svar #31 Dato: 17. Marts 2009 kl: 08:53:27 »
ja det der falder mig i øjnene er da at manden selv har et lille barn  :(  stakkels barn..

Offline jensjakob

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 10.416
    • Vis profil
Puha man skal passe på! ! ! ! !
« Svar #32 Dato: 17. Marts 2009 kl: 16:13:51 »
Ahrm - Thoams fra DBA kan jo stadig se annoncen i deres interne database - og alle kommentarerne - da der går noget tid fra de inaktiverer annoncen til den er slettet fra databasen.

Så med et hint i rette retning kan Thomas måske godt se hvad han skal stramme op på...........
Daily driver: Ambassadefruen Frk G.
GSA:         1997-1998
BX 19TRS: 1998-2004
1 T3: CU. 2004-2004
2 T3: Grå GL, DG, 2004-2006
3 T3: Den blå rust.. Kom aldrig igang
4 T3: Telebussen. DF. 2006-2009
5 T3: Frk G - Golf3 R4 1.8 ABS motor. 2009-2014
6 bus: Millenium Falcon - T4 lang 10 prs bus.  2014 -  



Tlf 28260167

"Man ejer egentlig ikke en T3, man passer bare godt på den indtil den næste ejer."

Bo

  • Gæst
Puha man skal passe på! ! ! ! !
« Svar #33 Dato: 17. Marts 2009 kl: 19:46:43 »
Han skriver da at han godt kan se din pointe og at de tager det alvorligt....meget mere kan du/man vel ikke forvente. Jeg synes det er OK fra dba´s side, lidt langsomt, men OK :)

Offline Aran

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.931
    • Vis profil
Puha man skal passe på! ! ! ! !
« Svar #34 Dato: 20. Marts 2009 kl: 23:54:31 »
Det væsentlige er vel - og bør altid være, at bruge et nogenlunde pænt sprog, eller ?
Når man dels har forbrudt sig mod lovgivningen, og dernæst forsøger, at sælge bemeldte køretøj, tror jeg, at man kan komme rigtigt galt afsted. Så hjælper det tilsyneladende fattige ordforråds værste gloser næppe til, at få skidtet solgt.
Vil da håbe, at han kommer under behandling INDEN han får gjort skade på andre, eller sig selv.

Offline Aran

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.931
    • Vis profil
Puha man skal passe på! ! ! ! !
« Svar #35 Dato: 21. Marts 2009 kl: 12:19:17 »
Nej, forhåbentlig ingen "sjove" besøg, men kender desværre godt fornemmelsen. Jeg kiggede engang på en transporter på gule skilte med fuld camperindretning, der vistnok blev benyttet og prissat som sådan. Da jeg høfligt spurgte til afgiften, blev manden rasende og bad "kloge Åge" skrubbe ad h...... til. Der skulle bare lægges en masse kontanter, og så var det ikke hans problem. (Heller ikke mit, da jeg alvorligt tvivler på, om nogen hoppede på den limpind )