Forfatter Emne: [Bortgives] Sony 28\" TV (virker selvfølgelig 100%)  (Læst 621 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Herr_Jensen

  • Gæst
[Bortgives] Sony 28\" TV (virker selvfølgelig 100%)
« Dato: 14. Juli 2009 kl: 10:21:57 »
Hey alle,

Jeg har lige fået mig et nyt (gammelt) tv og skal i den forbindelse af med mit gamle. Er der nogle af jer som står og mangler et tv så kom forbi og hent mit. Det er et Sony, 28" og inkl. remote. Alt fungere og det er et fint tv.

Hvis du ikke kan magte at få noget gratis tager jeg glad imod en ramme øl, for sådan en skylder jeg nemlig JJ : ).

[Jeg skal lige sige at jeg er glad bare jeg kommer af med kassen så du bliver ikke hængt ud på YouTube hvis du ikke har øl med ; ) ]

Offline KHSalvesen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.105
    • Vis profil
[Bortgives] Sony 28\" TV (virker selvfølgelig 100%)
« Svar #1 Dato: 14. Juli 2009 kl: 10:55:47 »
Træls det er så langt væk. Ellers var jeg aftager. Tøsernes 26" inde på Playstationrummet er lidt sjovt i farverne, de tillader sig ovenikøbet at forlange jeg gør noget ved det.

Er der en der skal op langs E45 eller mod Esbjerg, så giv besked straks.

Kurt
Kurt - 25115788

Offline Aran

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.931
    • Vis profil
[Bortgives] Sony 28\" TV (virker selvfølgelig 100%)
« Svar #2 Dato: 14. Juli 2009 kl: 18:53:14 »
Det står ikke lige op ad et par store højttalere, vel Kurt ?
Isåfald flytter du dem mindst en meter væk, hiver stikket til tv apparatet helt ud af kontakten, vender det en halv omgang og tænder / slukker et par gange, - men bør altid lige lade det være tændt / slukket i fem minutter. Så skulle det gerne rette sig....
(Og ellers har jeg en defluxer hvis man har hang til, at det kildrer i fingrene )

Offline KHSalvesen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.105
    • Vis profil
[Bortgives] Sony 28\" TV (virker selvfølgelig 100%)
« Svar #3 Dato: 15. Juli 2009 kl: 09:28:29 »
:roll:  Et Bilka Prosonic med en del år på bagen.

No go på test eller justering. Tror faktisk det er en model der selv forsøger at afmagnetisere ved start, tråden var vistnok heller ikke om det.

Kurt
Kurt - 25115788