Forfatter Emne: Joke  (Læst 7056 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Aran

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.931
    • Vis profil
Joke
« Svar #15 Dato: 15. November 2009 kl: 21:29:57 »
En fyr der har været i Afrika kommer op til lægen med vandladningsproblemer. Lægen kaster et enkelt blik på hans p.. og farer over i et hjørne, hvor han hyler: Få ham ud!  Få ham ud!  Det der er det værste tilfælde jeg har set af Bongo-Bongo, - og det smitter som bare pokker.
Fyren får en aftale med en overlæge, men resultatet er det samme: Bongo-Bongo, og eneste kur er bortoperation af genitialerne.
Det vil fyren nu ikke helt affinde sig med, så han rejser tilbage til Afrika og opsøger en medicinmand, der bekræfter, at det virkelig er Bongo-Bongo.
Skal det hele så opereres væk ? Spørger fyren så noget forsigtigt.
Nej, nej, forsikrer medicinmanden. Det er slet ikke nødvendigt. Om et par uger falder det hele af og helt af sig selv.

Offline Aran

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.931
    • Vis profil
Joke
« Svar #16 Dato: 15. November 2009 kl: 21:38:27 »
På et stort hospital har man fået en analysemaskine, der kan stille en diagnose på 10 sekunder ved hjælp af en urinprøve. En gut går hen og stopper en urinprøve i, og ganske rigtigt: 10 sekunder senere kommer der en seddel ud, der fortæller ham, at han har tennisalbue.
Han styrter hjem og be`r  konen og datteren komme med hver en prøve. Så tilfredsstiller han sig selv, og blander det hele i et uringlas, som han grinende løber hen og stopper i maskinen.
Nøjagtigt 10 sekunder efter kommer diagnosen: Din kone er i overgangsalderen, men ellers ok.
Du skal forberede dig på, at blive bedstefar, da din datter er gravid. Og hvis du ikke holder op med, at tilfredsstille dig selv, slipper du aldrig af med den tennisalbue.

Offline Aran

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.931
    • Vis profil
Joke
« Svar #17 Dato: 15. November 2009 kl: 21:40:36 »
Hvad er ligheden mellem en afrikansk prostitueret og et bungy jump ?
I begge tilfælde er det den visse død, såfremt gummiet ikke holder.

Offline jensjakob

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 10.416
    • Vis profil
Joke
« Svar #18 Dato: 25. November 2010 kl: 00:40:00 »
BENT arbejder hårdt på jobbet, men når at bowle to gange om ugen, og spille golf hver lørdag.

Hans kone synes, han arbejder for hårdt,så på hans fødselsdag, inviterer hun ham ud på den lokale strip-klub for at byde på noget ekstra og overraskende.

Dørvagten på klubben hilser hjerteligt på BENT og siger: "Hej gamle ven, hvordan går det?"

Hans kone bli'r lidt overrasket og spørger BENT, om han har været der før.

"Nej da" svarer BENT. "Han er med i samme bowlingklub som jeg".

Da de har sat sig ved bordet, kommer servitricen direkte hen til BENT med en øl og siger: "Du vil vel ha' en Carlsberg som sædvanligt?"

Hans kone bli'r lidt mopset og spørger: "Hvor vidste hun fra, at du vil ha' en Carlsberg?"

"Jeg kender hende en smule, hun serverer nogle gange i golf-klubben, og jeg ta'r mig altid en øl efter de første ni huller, elskede".

En stripper kommer hen til Bent, lægger armene om ham og stryger sin krop meget sexet mod ham og siger: "Søde Bent! Ønsker du at jeg udfører din særlige dans her ved bordet?"


Bents kone bli'r rasende og griber sin håndtaske og stormer ud af klubben.

Bent løber efter hende og ser, at hun er på vej ind i en taxa.
Inden hun når at smække døren i, smutter han ind ved siden af hende i taxaen.


Bent forsøger forgæves at forklare, at stripperen må ha' forvekslet ham med en anden, men hans kone tror ikke et ord af, hva' han siger.

Hun skriger som en besat og kalder ham alle de grimmeste ord hun kan finde på - og flere til.

Taxichaufføren vender sig om mod Bent og siger: "Nådadada, iaften har du vist fået fat i rigtig lille vildkat!"

Bent skal begraves på lørdag...
Daily driver: Ambassadefruen Frk G.
GSA:         1997-1998
BX 19TRS: 1998-2004
1 T3: CU. 2004-2004
2 T3: Grå GL, DG, 2004-2006
3 T3: Den blå rust.. Kom aldrig igang
4 T3: Telebussen. DF. 2006-2009
5 T3: Frk G - Golf3 R4 1.8 ABS motor. 2009-2014
6 bus: Millenium Falcon - T4 lang 10 prs bus.  2014 -  



Tlf 28260167

"Man ejer egentlig ikke en T3, man passer bare godt på den indtil den næste ejer."

Offline verner

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.472
  • Hjertet banker for T3 og Fællesskabet omkring T3
    • Vis profil
  • T3 model: Camper, Doka Syncro, Sika & en Caravelle
  • By: Nord for Vejle
Joke
« Svar #19 Dato: 25. November 2010 kl: 01:51:17 »
:lol:  :lol:  :lol:

dejligt med en man ik har hørt før :)
Hilsen Verner :)

2011 Touran 2,0 TDI CR
2006 Peugeot 206 1,4 HDI
1996 Passat 1,8 stc. (ADZ)
1994 Passat 1,9TDI GT stc.(1Z)
1992 Vento 1,8GL(ABS)
1990 T3 CAMPER 1,6TD(JX)
1990 T3 SIKA 1,6D
1987 T3 DOKA SYNCRO
1986 T3 Caravele
1993 Vento
1992 Golf 5D
1988 Golf 1,8CL
1986 Golf 1,8Cl.
1998 Felicia 1,9D

Offline nels

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 346
    • Vis profil
Joke
« Svar #20 Dato: 25. November 2010 kl: 11:52:49 »
I 60erne er Otto og Viggo, til bal i forsamlingshuset, hen på aftenen er der en konkurence i, at gætte gåder og Otto melder sig..

Oppe på scenen blir han spurgt om første gåde som lyder:

Hvad er det bedste mænd ved, det starter på F, slutter på E og er på 5 bogstaver..??

Otto tænker sig godt om og svarer efter et stykke tid "ferie"..

Konferencieren: "Det er rigtigt, du har vundet 100 kr, vil du have det næste spørgsmål..??"

Otto siger "Ok" og det lyder: Hvad er det bedste kvinder ved, starter på P og slutter på K, men da det er lidt sværere, får du ikke antal bogstaver, at vide..

Otto tænker sig igen godt om, og svarer efter et stykke tid: "Pelsværk"

Konferencieren: "Det er rigtigt, du er nu på 200 kr, vil du have det sidste spørgsmål, som dog er så svært at, hvis du kender en i salen, må vedkommende gerne komme herop og hjælpe..??"

Otto svarer "Ok" og råber "Viggo kom herop og hjælp"

Men Viggo råber tilbage, " Nej fandme nej, jeg svarede sgu forkert på de 2 andre.." :D
Hilsen Nels.

T3 Caravelle AAM 1,8i 1988 Solgt
Kawasaki Eliminator 1200  1987
Kawasaki z 650  1978
Octavia (vinterbil)

menu

  • Gæst
Joke
« Svar #21 Dato: 10. Januar 2011 kl: 15:29:19 »
Den første joke var den bedste! Haha, men nogle af de andre er nu også gode!

Men den første passer jo....siger jeg, selvom der er et lille håb om, at mine næste svigerforældre ikke er så slemme :)

Lad mig se om jeg kan komme i tanke om en god joke...jeg er så dårlig til at huske jokes. Det plejede jeg ikke, at være...Lad os håbe at min hukommelse kommer tilbage!

Offline kajl

  • Full Member
  • ***
  • Indlæg: 135
    • Vis profil
Joke
« Svar #22 Dato: 10. Januar 2011 kl: 18:57:43 »
To elefanter stod og kiggede på en nøgen mand. Så siger den ene: "Gu´ved, hvordan han får maden op til munden??"
Med venlig hilsen

Kaj Lauritzen

...Nu helt uden T3, for første gang siden 2009. Suk.

Offline jbjerrum

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.737
    • Vis profil
  • T3 model: T3 Syncro DJ - “Den Røde Løber”
  • By: Kongernes Nordsjælland
Joke
« Svar #23 Dato: 10. Januar 2011 kl: 22:09:32 »
En mand på 84 gik til lægen for at få taget en sædprøve og fik en bøtte med hjem til formålet. Da han kom til lægen næste dag var bøtten tom. "Den er jo tom" sagde lægen og manden svarede "Ja det gik simpelthen ikke. Først prøvede jeg med højre hånd, så med venstre hånd. Derefter prøvede min 23-årige kone med begge hænder og endda også med munden. Nabokonen prøvede også - og både min datter og mit barnebarn. Ingenting hjalp. Vi kunne simpelthen ikke få det skruelåg af."
God hilsen, Jeppe B ;-)
Mob.: 22823082 sms 24/7/365

En T3 om dagen holder doktoren væk... ;)