Forfatter Emne: Fællesindkøb af oliekølere med mængderabat.  (Læst 65342 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

andrew

  • Gæst
Fællesindkøb af oliekølere med mængderabat.
« Svar #375 Dato: 07. Juni 2007 kl: 21:05:02 »
Bra Bra Bra!

andrew

  • Gæst
Fællesindkøb af oliekølere med mængderabat.
« Svar #376 Dato: 11. Juni 2007 kl: 21:30:19 »
De alle siste spørsmål:   Jeg regner med at mutteret som vanligvis holder den vannkjølte kjøleren på plass skal utelates når adapteret skrus på, eller?  Jeg har ihvertfall gjort det og alt fungerer supert!
Og hva gjør man m.h.t. fremtidige oljeskift?  Forsøker man å tømme slangene eller bare skifte øljen oftere og la de halvannen liter svartolje ligge i slangene?

Mads-kaa

  • Gæst
Fællesindkøb af oliekølere med mængderabat.
« Svar #377 Dato: 11. Juni 2007 kl: 22:00:35 »
Citat fra: "andrew"
De alle siste spørsmål:   Jeg regner med at mutteret som vanligvis holder den vannkjølte kjøleren på plass skal utelates når adapteret skrus på, eller?  Jeg har ihvertfall gjort det og alt fungerer supert!
Og hva gjør man m.h.t. fremtidige oljeskift?  Forsøker man å tømme slangene eller bare skifte øljen oftere og la de halvannen liter svartolje ligge i slangene?


Jeg forstår ikke helt hvad du mener med dit første spørgsmål, men hvis jeg forstår det rigtigt, så kan du sagtens pille møtrikken af der holder vand-oliekøleren, men du kan også lade den sidde!
Olie skifter du bare som normalt, Jarl siger man bliver træt i hovedet af at blæse slangerne igennem. Olie bliver jo heller ikke så sort, da den jo er koldere!

/Mads

Offline KHSalvesen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.105
    • Vis profil
Fællesindkøb af oliekølere med mængderabat.
« Svar #378 Dato: 22. September 2007 kl: 21:34:39 »
Selvom tråden er død, var der vist enkelte der ikke kom med på købet.

Ny mulighed  :lol: Gratis  :lol:
Kurt - 25115788

PARKHAVE

  • Gæst
Fællesindkøb af oliekølere med mængderabat.
« Svar #379 Dato: 22. September 2007 kl: 22:11:38 »
Hvis man så skriver www.hydac.dk
ender man på den tyske , hvor jeg ikke kan finde nogetsomhelst om dette tlbud??
Er det et der er kommet til lastvognsbranchen Kurt?

Offline KHSalvesen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.105
    • Vis profil
Fællesindkøb af oliekølere med mængderabat.
« Svar #380 Dato: 22. September 2007 kl: 22:35:54 »
Aner det ikke, fandt den bare på nettet, tilfældigt. Gemte filen. Og så ville jeg da dele. Måske tilbuddet var for godt til at være sandt, og de lukkede i DK. Du må starte en eftersøgning.  :lol:
Kurt - 25115788