Forfatter Emne: Nogen der har erfaring med BFGoodrich Mud-Terrain T/A® KM 2?  (Læst 3832 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mølle

  • Gæst
Nogen der har erfaring med BFGoodrich Mud-Terrain T/A® KM 2?
« Svar #15 Dato: 02. November 2010 kl: 22:25:50 »
Windfinder..nu ved jeg ikke lige hvor i verden du er fra???? -men jeg har et sæt 7x15ET23 med GG 225/70 liggende, som du må låne og prøve at montere for at blive klogere. Det går fint uden servo.

Offline Alp

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 785
    • Vis profil
    • Film
  • T3 model: Syncro
Nogen der har erfaring med BFGoodrich Mud-Terrain T/A® KM 2?
« Svar #16 Dato: 02. November 2010 kl: 23:21:42 »
Citat fra: "windfinder"
Hey.... Hvis det er de sandfarvede så tror jeg heller ikke de kommer til at passe denne her gang;)
Citér

Hej windfinder. Står også og skal købe mig GG AT2 i næsten samme størrelse. Men nordkystens 4x4 har dem ikke? Øv!
Hvilke fælge har du tænkt dig?

Hvordan passer ET37 på en alm 14" syncro?

Mattias


tror ikke de vil passe med ET37, men fra mellem ET 31-23, er hvad de andre kører med. Har ikke besluttet om det bliver 225 el 215, selvom jeg tror 215 er fint og passer bedst til uden servo, vil jeg være ked af det hvis de nu ikke giver det look, som vi alle et eller andet sted gerne vil have...Nordkystens 4x4 sælger nogen i ET31, men er selv ved at undersøge et T3klub tip om nogle trailer fælge der skulle være billige om lovlige!

hvis der er nogen af jer der ved hvor man køber de rigtige stålfælge må i godt smide et link....

http://www.caravanreifen.de/epages/61270705.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/61270705/Categories/%22STAHL%20-%20FELGEN%20alle%20Zoll%20-%20Gr%C3%B6%C3%9Fen%22/%22Felgen%2015%20Zoll%22

http://www.trailerhjul.dk/

windfinder

  • Gæst
Nogen der har erfaring med BFGoodrich Mud-Terrain T/A® KM 2?
« Svar #17 Dato: 03. November 2010 kl: 13:47:00 »
Takker for det fine link...Hvor brede fælge kører i andre med 5,5 el 6 ? Tænker en bredere fælg giver et mere stabilt tryk, mindre vridning af dæk og derved mere præcis styring, eller er det helt i skoven?

Mølle: vil rigtigt gerne prøve dem, men har forbandet travlt med mit speciale. Skriver når tiden er til det... (Er de i overskud eller venter de på den rigtige bil?)

Mølle

  • Gæst
Nogen der har erfaring med BFGoodrich Mud-Terrain T/A® KM 2?
« Svar #18 Dato: 03. November 2010 kl: 14:27:14 »
Citat fra: "windfinder"
Takker for det fine link...Hvor brede fælge kører i andre med 5,5 el 6 ? Tænker en bredere fælg giver et mere stabilt tryk, mindre vridning af dæk og derved mere præcis styring, eller er det helt i skoven?

Mølle: vil rigtigt gerne prøve dem, men har forbandet travlt med mit speciale. Skriver når tiden er til det... (Er de i overskud eller venter de på den rigtige bil?)


Hjulene er ikke til salg, men du må låne dem og teste...

windfinder

  • Gæst
Nogen der har erfaring med BFGoodrich Mud-Terrain T/A® KM 2?
« Svar #19 Dato: 03. November 2010 kl: 16:11:55 »
helt ok og tak for tilbudet, vender tilbage....
Citér


Hjulene er ikke til salg, men du må låne dem og teste...


Offline Rasmus

  • Jr. Member
  • **
  • Indlæg: 53
    • Vis profil
Nogen der har erfaring med BFGoodrich Mud-Terrain T/A® KM 2?
« Svar #20 Dato: 17. November 2010 kl: 01:26:20 »
de sandfarvet kan gå på 16" syncro med spacer foran, bag ik noget problem..har prøvet de sandfarvet men ville ik ha hjul længere ud end orginalt..

windfinder

  • Gæst
Nogen der har erfaring med BFGoodrich Mud-Terrain T/A® KM 2?
« Svar #21 Dato: 17. November 2010 kl: 12:39:03 »
kender ikke til den ekssagte historie af de sandfarvede fælge,men valgte at bestille 5 stk inkl dæk hos nordkysten4x4. Blev dog ringet op igår af ejeren Poul som beklagede at hans egen fælg importør var stoppet med at lave fælge til vores elskede t3. Han spurgte om jeg vidste hvor man ku få nogle der passede, så jeg sendte ham det link, der er listet længere oppe. Så jeg regner med at få disse 6x15 et 30 med BFG m/t km2.
Glæder mig som et lille barn;)

windfinder

  • Gæst
Nogen der har erfaring med BFGoodrich Mud-Terrain T/A® KM 2?
« Svar #22 Dato: 18. November 2010 kl: 16:33:03 »
nu når vi er ved det. Er det boltene der centrer fælgen eller er det navet? mener vores nav er 66,6 og den nye fælg vil være 67 mm...

Offline TONY

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.868
    • Vis profil
  • T3 model: Yamaha FZ6
  • By: 8765 Klovborg
Nogen der har erfaring med BFGoodrich Mud-Terrain T/A® KM 2?
« Svar #23 Dato: 18. November 2010 kl: 17:15:30 »
Citat fra: "windfinder"
nu når vi er ved det. Er det boltene der centrer fælgen eller er det navet? mener vores nav er 66,6 og den nye fælg vil være 67 mm...


Det er boltene.

Tony
Mobil 30111518

KØBES : T3 i super god stand, "ingen" rust, bensiner under 1500 kg, mindst 6 siddepladser, evt m hævetag men ikke højt tag.