Alt er muligt, men det afhænger meget af, hvilket ambitionsniveau du ønsker. Hvis du vil have et gangbart resultat, så tror jeg du skal afsætte mere tid. Der er en masse customarbejde, hvor du selv skal udtænke løsningerne. Det tager ingen tid at klaske selve motoren i, men tilpasningen, så det ser ordentligt ud og fungerer optimalt, det koster tid. For mig har tidsrøverne været ledningsnettet (sørg for at være topbevæbnet med diagrammer - farvekoderne skifter fra år til år), udstødning (der skal svejses et customforrør og laves plads til lambdasonde (køb evt en møtrik M18x1,5)), luftfilter (K&N eller lignende vræler frygteligt og sorterer kun de allerstørste cykelstel fra), etablering af benz.-pumpe og -filter, speedertræk (der skal laves en holdbar splejsning, da det originale kabel ikke er langt nok og endelig skal der laves en løsning, så indsugningshatten kan være der uden at klaske på motorbrønden. Du er velkommen til at studere mine billeder i tråden "I håb om tilgivelse" og både Baatrup, A.Jespersen og JJ har også skudt nogle fine billeder i diverse tråde. Er der noget, du er i tvivl om, så fyr løs - vi deler gerne.