Forfatter Emne: Passer de mon?  (Læst 6271 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Bo

  • Gæst
Passer de mon?
« Svar #30 Dato: 27. April 2007 kl: 08:18:54 »
Citat fra: "Jesper"
................Der er heller ikke plads til de to små bolte der holder bremsetromlen  :evil:  :evil: men mon ikke de kan undværes...

Hvad gør jeg - ville gerne have været ud og trille en aften tur

 :cry:


De skal bare skrues af og kyyyyyyles ad h....... til. Mand dem kan jeg ikke li´ :twisted:

Offline WBX Manden

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.746
    • Vis profil
Passer de mon?
« Svar #31 Dato: 27. April 2007 kl: 18:24:30 »
Citat fra: "Jesper"

Status:

Alle huller er boret men hvorfor /&%"#/¤#)/)(/¤#(/#¤/&&% havde jeg ikke fanget at der bruges møtrikker på baghjulene??? Jeg har købt 20 hjulbolte i den rigtige længde så pt kan jeg kun få hjulene på foran. Bagved kommer møtrikken på præcist 5 fulde omgange, hvilket jo ikke er nok. Der er heller ikke plads til de to små bolte der holder bremsetromlen  :evil:  :evil: men mon ikke de kan undværes...

Hvad gør jeg - ville gerne have været ud og trille en aften tur

 :cry:


Hvor store ende hullerne op med at blive ?
Transporter \'89 opklodset til mindre travle tider.
Ombygning og opgraderings projekter: http://t3nettet.dk/index.php?topic=2304.0

"Diesel er kun for playboys."

T3Anders

  • Gæst
Passer de mon?
« Svar #32 Dato: 27. April 2007 kl: 18:24:43 »
@Jarl:
Det forekommer mig at være den ærværdige Hr. Diesel. :)

Offline Jesper

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 365
    • Vis profil
Passer de mon?
« Svar #33 Dato: 29. April 2007 kl: 19:50:28 »
Så kom de endelig på  :D

Lange bolte til bagakslen købt hos Porsche Centrum for 200 dask og til forreste aksel blev de købt hos Euromaster for 140 kroner. Mega nemt at skifte de bageste bolte, to velanrettede dask med en hammer på de gamle bolte og så ind med de nye - de trækkes på med en hjulmøtrik og et lille stykke rør. Det var Kim hos Porsche Centrum der fortalte det, da jeg sagde jeg ville pille navet af.

Hullerne i fælgene blev boret op til 15 mm.

Tak for hjælpen til alle.

P.S.
Eneste 'lille' problem er at LI for mine dæk kun er 91 = 615kg og mit akseltryk på bagakslen er 1300kg max dvs jeg mangler 50kg for at køre lovligt. Måske synsmanden checker det og så er det bare ærgeligt... Regner ikke med der er noget sikkerhedsmæssigt problem i det da jeg aldrig laster den fuldt. I øvrigt kan jeg ikke finde LI for fælgen...
T3 bus årgang 85 1.7D (KY)