Forfatter Emne: toppakning  (Læst 773 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

mhovgaard

  • Gæst
toppakning
« Dato: 01. September 2012 kl: 09:35:48 »
Jeg skal til og skifte toppakning og så er det at jeg vil høre alle jer kompetente mennesker i dette forum om der er noget man skal være specielt opmærksom på, når man piller toppen af. Der er en wbx 2,1 benzin, med kaburator. Fif og gode råd modtages med kyshånd.
God dag til alle!!!

Offline Hinze

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.498
    • Vis profil
  • T3 model: ingen for tiden
  • By: 2670 Greve
toppakning
« Svar #1 Dato: 01. September 2012 kl: 13:29:23 »
inden du trækker toppen af, skal have en "lille træpind" til at skille cylinderforingerne fra toppen. Hvis du kommer tli at hive dem med af, skal du bakse med stempelringene.

se evt. her

tepes

  • Gæst
toppakning
« Svar #2 Dato: 01. September 2012 kl: 20:39:56 »
Citat fra: "mhovgaard"
Jeg skal til og skifte toppakning og så er det at jeg vil høre alle jer kompetente mennesker i dette forum om der er noget man skal være specielt opmærksom på, når man piller toppen af. Der er en wbx 2,1 benzin, med kaburator. Fif og gode råd modtages med kyshånd.
God dag til alle!!!


Hvad dælen Dikael, har du allerede kværnet den?  :wink:

mhovgaard

  • Gæst
toppakning
« Svar #3 Dato: 01. September 2012 kl: 21:33:54 »
Citat fra: "tepes"
Citat fra: "mhovgaard"
Jeg skal til og skifte toppakning og så er det at jeg vil høre alle jer kompetente mennesker i dette forum om der er noget man skal være specielt opmærksom på, når man piller toppen af. Der er en wbx 2,1 benzin, med kaburator. Fif og gode råd modtages med kyshånd.
God dag til alle!!!


Hvad dælen Dikael, har du allerede kværnet den?  :wink:


Hinze tak for rådet:-)

Anders. Den var sku kværnet da jeg købte den. Jeg havde håbet på at det bare var en ny termostat der skulle til, men nej. Af med toppen du.