Forfatter Emne: (-: Victoria-S-12 :-)  (Læst 75109 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline Hinze

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.498
    • Vis profil
  • T3 model: ingen for tiden
  • By: 2670 Greve
Sv: (-: Victoria-S-12 :-)
« Svar #315 Dato: 04. Januar 2016 kl: 17:32:47 »
@HINZE Har modtaget noget men min PC WIN10 Vil åbenbart ikke åbne den dropbox selv om jeg installerer den, og jeg opgiver nu det er ikke til at arbejde med det mere der er for meget der er gået tabt, Kan så forstå ud fra det hele at der ikke er nogen fejl men at den nye side er sat ikke at godkende disse billeder fra før der har den størrelse så de derfor ikke kommer med over på den ny. Men der mangler jo også text og hele tråde, og ja siden blev hakket så nok derfor at disse ting forsvant :-(

tror ikke helt jeg forstår hvad du skriver

prøv at se her engang Frank, her er alle dine billeder http://t3nettet.dk/billeder
« Senest Redigeret: 04. Januar 2016 kl: 18:43:25 af Hinze »

Offline Hinze

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.498
    • Vis profil
  • T3 model: ingen for tiden
  • By: 2670 Greve
Sv: (-: Victoria-S-12 :-)
« Svar #316 Dato: 05. Januar 2016 kl: 06:19:32 »
@HINZE Har modtaget noget men min PC WIN10 Vil åbenbart ikke åbne den dropbox selv om jeg installerer den, og jeg opgiver nu det er ikke til at arbejde med det mere der er for meget der er gået tabt, Kan så forstå ud fra det hele at der ikke er nogen fejl men at den nye side er sat ikke at godkende disse billeder fra før der har den størrelse så de derfor ikke kommer med over på den ny. Men der mangler jo også text og hele tråde, og ja siden blev hakket så nok derfor at disse ting forsvant :-(

tror ikke helt jeg forstår hvad du skriver

prøv at se her engang Frank, her er alle dine billeder http://t3nettet.dk/billeder

Frank, er alle dine billeder der?

Offline FrankBinau

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.228
    • Vis profil
    • vw
  • T3 model: En på vej
  • By: 5600
Sv: (-: Victoria-S-12 :-)
« Svar #317 Dato: 05. Januar 2016 kl: 15:28:31 »
Tak. Men Hinze der mangler mange bla alle af Banditten. Men lads os bare stoppe her. Jeg siger tak for dem jeg har nu. sket er sket og jeg har nu til fremtiden lavet backupper som jeg kalder det for mine billeder, som er sjove at have at kigge tilbage på :-) Mvh Frank




NB: Når tiden er til det går jeg ind og retter/sletter tråde som ikke er hele mere
Med vwenlig hilsen. Frank Berg Binau :-)
2006-VW-T5-Transporter-Kassevogn-lang-2,5-TDI-191HK-6gearTræk-M/Bremse-2175Kg-U/Bremse-750kg
2015-VW-Golf-VII-1,6-TDI-110HK-Bluemotion-Variant-Træk-1300K
1996-VW-Golf-III-CL-60HK-Benzin