Ja, der skal laves nogle nye beslag, da dobbeltlygterne i sagens natur er bredere, men du kan evt. skære de eksisterende af og svejse dem på så de passer, og ellers har nogen nok en reservedelsbil stående ? Jeg har et sæt liggende, men de er såvidt jeg husker skåret af med en vinkelsliber. Det optimale er hvis punktsvejsningerne er boret ud.
Ledningsnettet bør så afgjort modificeres. Stikket til H4 pæren i hovedlygterne er det samme, men du får pludselig et ekstra forbrug på to halogenpærer mere = 2 x 55 watt. Her kan det betale sig at montere relæer til både hovedlygter og ekstralygter. Du belaster ikke de gamle ledninger, kontakter og sikringsboks i samme grad, og får som bonus noget ordentligt lys på kareten. Det kræver selvsagt veldimensioneret kabling, sikringer etc. men der er tidligere oprettet tråde om emnet.
Det er ikke så kompliceret: Brug det originale ledningsnet som styrestrøm til relæerne. Så har du stadig langt og kort lys m.v. og kan indskyde en kontakt til projektørerne hvis du har lyst til det.