Forfatter Emne: T3 Westfalia Joker SOLGT  (Læst 1874 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline klinten

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 16
    • Vis profil
T3 Westfalia Joker SOLGT
« Dato: 30. September 2017 kl: 11:49:26 »
Jeg må desværre sælge min camper, da jeg mister min garage/værksted og jeg helst ikke vil have den holdende på gaden.
Den er fra 1984 og monteret med en 1,9td (AAZ). Jeg har haft den i ca 5 år og kørt ca 50000 km I sommerperioden. Primært langture til Frankrig og Spanien.

+: Ny turbo, generator, dæk. Nyere køler og batteri. Netop repareret rust i bageste inderskærme samt hele venstre side, som efterfølgende er lakeret professionelt. Fint originalt uspoleret interiør. Godt udstyret med Omnistor markise, træk, termoruder, drejestole og fyr (som dog ikke virker pt). CD radio med 4 højtalere. Bliver veteran om 2 år = 25% ejerafgift

Forbedringspunkter: Rust ved tankdæksel (pladedel medfølger) og lidt i samling bag højre baghjul. Den spilder vand et eller andet sted ved motoren (bliver ikke varm). Jeg synes også at den er begyndt at bruge olie. Trækker dog fint og ryger ikke. En klog makker mener, at det er ventilstyrene der er utætte.

Prisidé: 75000kr. Eventuelle bud modtages kun, når man har set vognen først. Vognen kan ses i Virum. Flere fotos kan mailes.

Mvh. Thomas
Tlf: 24682644
« Senest Redigeret: 02. Oktober 2017 kl: 22:13:17 af klinten »