Forfatter Emne: SØGES: T3 kender på fyn  (Læst 2917 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

abu

  • Gæst
SØGES: T3 kender på fyn
« Dato: 27. Maj 2011 kl: 12:30:50 »
Hej allesammen..

Igen tak for et super fedt forum og den dejlige mængde hjælp man allerede har fået..

Jeg er som sagt på jagt efter en carevelle og har fundet en jeg kunne finde på at købe. Dog kunne jeg godt bruge en kyndig hånd til at tage med ud at se på den inden jeg laver min investering.. Bilen står pt på fyn..

Jeg kommer selv fra nordjylland så det er en længere tur at tage ned og se på den.. Umiddelbart har jeg tid onsdag i næste uge.. Hvornår på dagen afhænger sådan set af hvornår i har tid, skulle i have tid og lyst til at hjælpe :)

Bilen kan ses her:

http://www.guloggratis.dk/vw/caravelle/annonce/10810817#map


Nogen tanker/kommenterer til bilen? pris? stand? osv.


På forhånd tak for hjælpen.

Offline Hinze

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.498
    • Vis profil
  • T3 model: ingen for tiden
  • By: 2670 Greve
SØGES: T3 kender på fyn
« Svar #1 Dato: 27. Maj 2011 kl: 12:34:16 »
Jeg ville måske sikre mig at motoren er godkendt i synspapirene, så du ikke selv står med "bøvlet" ved næste syn. Men er det ikke Niels Eriks søn der sælger? (fra Sydfyns Autocamper)

Offline svalen

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 474
    • Vis profil
  • By: 5800 Nyborg
SØGES: T3 kender på fyn
« Svar #2 Dato: 27. Maj 2011 kl: 12:41:52 »
Nok snarere i familie med en Valp-ejer fra samme familie?
__________________________
Camper syncro '90 med 3 knapper og AAC motor
T3Klub medlem

abu

  • Gæst
SØGES: T3 kender på fyn
« Svar #3 Dato: 27. Maj 2011 kl: 13:07:18 »
Der står den er godkendt af FDM med motoren.. Men skal nok sikre mig at det også fremgår af papirerne..

Andre tanker? Eller nogen fra fyn? ;)

Offline FrankBinau

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.228
    • Vis profil
    • vw
  • T3 model: En på vej
  • By: 5600
SØGES: T3 kender på fyn
« Svar #4 Dato: 27. Maj 2011 kl: 14:36:29 »
Citat fra: "abu"
Der står den er godkendt af FDM med motoren.. Men skal nok sikre mig at det også fremgår af papirerne..

Andre tanker? Eller nogen fra fyn? ;)


Hej :-)

En god ting ville værer at kører i den en time eller to. Motorvej/Landevej Bykørsel.

Mvh Frank :-)
Med vwenlig hilsen. Frank Berg Binau :-)
2006-VW-T5-Transporter-Kassevogn-lang-2,5-TDI-191HK-6gearTræk-M/Bremse-2175Kg-U/Bremse-750kg
2015-VW-Golf-VII-1,6-TDI-110HK-Bluemotion-Variant-Træk-1300K
1996-VW-Golf-III-CL-60HK-Benzin

Offline Aran

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.931
    • Vis profil
SØGES: T3 kender på fyn
« Svar #5 Dato: 27. Maj 2011 kl: 18:55:33 »
En mulighed var vel også, at køre en testtur omkring Niels Erik og få hans vurdering, hvis han har tid ?  (Sydfyns Autocamper.)
Det bør fremgå af synsrapporten, at den er godkendt med Volvo maskine. Det er iøvrigt altid en god ting, at se den sidste synsrapport. Der kan være ting, der er betinget godkendte, og som skal rettes uden omsyn. Så er det sælgers ansvar, at få det lavet, hvis han da ikke vælger den nemme løsning, at "glemme" dette og lade aben gå videre.

abu

  • Gæst
SØGES: T3 kender på fyn
« Svar #6 Dato: 27. Maj 2011 kl: 21:55:44 »
Ahh.. Det kendte jeg slet ikke til.. Altså betinget godkendte..

Hvordan får jeg fat på Niels Erik og høre om han har tid? Skal jeg bare ringe direkte til sydfyns autocamper? Eller?

Igen tak for hjælpen drenge.. Det er sgu guld værd for en grønskolling som jeg selv ;)

Offline Hinze

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 5.498
    • Vis profil
  • T3 model: ingen for tiden
  • By: 2670 Greve
SØGES: T3 kender på fyn
« Svar #7 Dato: 27. Maj 2011 kl: 23:52:16 »
http://www.sydfynsautocamper.dk/
Du kan vel bare sige at drengene på T3nettet har henvist dig, så bliver han glad.  :wink:

Hinze

Offline Hvenegaard

  • Newbie
  • *
  • Indlæg: 11
    • Vis profil
SØGES: T3 kender på fyn
« Svar #8 Dato: 28. Maj 2011 kl: 07:56:50 »
det er niels eriks bror der har bilen til salg mener jeg

mvh hvenegaard
Surferbussen

Offline dennis

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.265
    • Vis profil
SØGES: T3 kender på fyn
« Svar #9 Dato: 28. Maj 2011 kl: 21:21:39 »
Jeg vil da gerne tilbyde mine spage evner og jeg kan godt være kritisk. Niels Erik er jo en mand med godt ry og det tror jeg hans bror gerne vil være med til at højne. Bilen er sikkert fin til prisen, men derfor skader det jo ikke at finde et par "fejl" der kan give anledning til at prutte om prisen. Jeg har omvendt en stump liggende i Ålborg som jeg gerne vil have herned, dermed kan vi jo hjælpe hinanden.

Venligst Dennis
Med VWenlig hilsen Dennis Manniche

"Volkejeep`n"
SUBARU Powered
vw caravelle syncro 87

Need SEX...... no no I got WBX


Hotline: 61396688

abu

  • Gæst
SØGES: T3 kender på fyn
« Svar #10 Dato: 29. Maj 2011 kl: 11:02:29 »
Fedt drenge :)

@Dennis: Jamen det tror jeg da sagtens vi kan finde ud af.. Hvad mener du helt præcist med spage evner? :)
Men du kan godt onsdag så? Eller hvordan?

Hvor stor er den stump du skal have ned på fyn? For regner med at jeg kommer til at køre derned i en vento eller mazda 6 så det skal kunne være der i..

Igen tak for hjælpen drenge :) Virkelig fedt med sammenholdet på denne side.. Hjælpsomheden kender jo næsten ingen grænser :)

Offline Jønne Ukendt

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.380
    • Vis profil
  • By: 6600 Vejen
SØGES: T3 kender på fyn
« Svar #11 Dato: 29. Maj 2011 kl: 13:30:37 »
Jeg er af en god bekendt blevet bedt om tage med over at kigge på den bil her i formiddags. Jeg synes ikke at man på billederne
 får det rigtige indtryk af hvordan bilen ser ud. Det synes jeg at sælger burde gøre lidt mere ud af så ikke man skal bruge en halv
 søndag på inspektion. Motoren går ujævnt i tomgang. Måske blot justering. Gearkassen er ikke så god mere. Jeg bryder mig ikke
 om at kommentere på andres biler som står til salg og vil slet ikke kommentere på prisen men der er langt fra Ålborg hvis ikke
 man ved hvad der køres efter. Jeg ønsker ikke at kommentere yderligere.

 Mvh Jønne Ukendt
Panelvan 1.7D
Allrounder 1.6TD
Westfalia højtag 1.6TD

bm

  • Gæst
SØGES: T3 kender på fyn
« Svar #12 Dato: 30. Maj 2011 kl: 08:04:49 »
Citat fra: "Jønne Ukendt"
Jeg er af en god bekendt blevet bedt om tage med over at kigge på den bil her i formiddags. Jeg synes ikke at man på billederne
får det rigtige indtryk af hvordan bilen ser ud. Det synes jeg at sælger burde gøre lidt mere ud af så ikke man skal bruge en halv
søndag på inspektion. Motoren går ujævnt i tomgang. Måske blot justering. Gearkassen er ikke så god mere. Jeg bryder mig ikke
om at kommentere på andres biler som står til salg og vil slet ikke kommentere på prisen men der er langt fra Ålborg hvis ikke
man ved hvad der køres efter. Jeg ønsker ikke at kommentere yderligere.
Mvh Jønne Ukendt
Og jeg er så den gode bekendt  og Bussen trænger til en (kærlig) hånd
 :(

abu

  • Gæst
SØGES: T3 kender på fyn
« Svar #13 Dato: 30. Maj 2011 kl: 09:58:30 »
Har lige snakket med sælger igen.. I forhold til hvad der kort er nævnt her er han ikke villig til at give hvad jeg betragter som et stort nok afslag i prisen.. Så jagten fortsætter.. Men tak fordi at I gør mig opmærksom på det.. Ville have været et pænt bittert menneske hvis jeg har kørt 300+ km for at se på en bil som er noget helt andet end hvad sælger og billeder har givet udtryk for..

Offline dennis

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.265
    • Vis profil
SØGES: T3 kender på fyn
« Svar #14 Dato: 30. Maj 2011 kl: 13:17:20 »
Men du må gerne komme ned med mine stumper anyways ;-)
Med VWenlig hilsen Dennis Manniche

"Volkejeep`n"
SUBARU Powered
vw caravelle syncro 87

Need SEX...... no no I got WBX


Hotline: 61396688