Forfatter Emne: Dilemma: Strandet på Langeland  (Læst 1142 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

adman

  • Gæst
Dilemma: Strandet på Langeland
« Dato: 10. August 2008 kl: 16:20:51 »
Fruen skulle i dag køre knægten og alt hans habengut til Langeland, hvor han skal være på efterskole det næste års tid.

Omkring Nyborg ryger der en af de tykke kølerslanger omme ved motoren.
De ringer efter Autohjælp, som kommer og prøver at fikse problemet med noget specielt kølerslangetape.

De må efter en times tid opgive projektet, og hun må vælge mellem at blive bugseret til København, med bilen, eller blive bugseret til efterskolen, så de kan få tømt bilen (og så knægten har sine ting, sengetøj osv). Hun vælger følge moderinstinktet, og sørge for at drengen kan starte sit efterskoleophold på fornuftig vis.

Så nu står bilen i Humble på Langeland og skal have ny kølerslange, og vi skal have fat i en mekaniker som kan lave bilen på stedet.

Nogen der kender nogen?

Der er bare for surt. Vi er lige vendt hjem fra Sverige i går med 3000 problemfri kilometer på bagen.

Crapz

  • Gæst
Dilemma: Strandet på Langeland
« Svar #1 Dato: 10. August 2008 kl: 16:51:24 »
hvis det bare er en køleslange som skal holde lidt, så kan man lave meget med gaffa og strips :D

det ser ikke pænt ud, men det kan holde et stykke :D
eller find et jern rør som passer ind i slangen også spænde det sammen med nogen spænde bånd ?

Offline bos1

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.173
    • Vis profil
Dilemma: Strandet på Langeland
« Svar #2 Dato: 10. August 2008 kl: 16:57:33 »
ellers er der jo ikke helt vildt langt ned til niels erik thing på fyn
vw passat 35i b3 2,0 16v GT variant
vw vento 1,8 clx 1996
tosse team syd
ja jeg har svært ved at tage en beslutning
hakuna matata
tlf 26476966

pho2graph

  • Gæst
Dilemma: Strandet på Langeland
« Svar #3 Dato: 10. August 2008 kl: 17:32:54 »
Hej.
Ja, min far bor faktisk i Humble og jeg ved han bruger Rødgaards auto, Eggertsvej 3 i Humble tlf 62571272. Såvidt jeg ved handler han også med VW og kan klare lidt af hvert.
Hvis det er en s.o.s ting så skriv lige igen...

Kh, P

adman

  • Gæst
Dilemma: Strandet på Langeland
« Svar #4 Dato: 10. August 2008 kl: 19:18:07 »
Nå, så er de på vej hjem med toget.

Tak for tipet med mekaniker i Humble, ham må vi lige prøve at få fat i i morgen. Og så ellers til Langeland igen...