Forfatter Emne: Så er den gal igen...  (Læst 3611 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline WBX Manden

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.746
    • Vis profil
Så er den gal igen...
« Svar #15 Dato: 19. August 2008 kl: 16:48:30 »
Citat fra: "Mads-kaa"
Som jeg forstår Flemming så løber vandet pt. af ligeså hurtigt som det bliver hældt på = et "kæmpe" hul. Jeg hælder mest til en kølerslange, men den kan jo være sprunget hvis et flækket topstykke har lavet overtryk i systemet???
/Mads


Ja lige præcis, synes også det er det jeg skriver !?
Transporter \'89 opklodset til mindre travle tider.
Ombygning og opgraderings projekter: http://t3nettet.dk/index.php?topic=2304.0

"Diesel er kun for playboys."

adman

  • Gæst
Så er den gal igen...
« Svar #16 Dato: 19. August 2008 kl: 19:29:24 »
Så har jeg lige været ude og runde mekanikeren for at se skaderne i dagslys.

Det viste sig at være mekanikeren på Langeland, som ikke havde lavet den ordentligt i sidste uge. Slangen var ikke blevet skiftet men kortet af der hvor der var hul, og så havde han forlænget den med et nyt stykke slange.

Slangen var for lang og ikke bundet op, så den havde ligget på drivakslen, og dermed blevet slidt igennem til der gik hul.

Offline WBX Manden

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.746
    • Vis profil
Så er den gal igen...
« Svar #17 Dato: 19. August 2008 kl: 19:35:04 »
Nånå heldigvis, det var godt !

 :lol:
Transporter \'89 opklodset til mindre travle tider.
Ombygning og opgraderings projekter: http://t3nettet.dk/index.php?topic=2304.0

"Diesel er kun for playboys."

adman

  • Gæst
Så er den gal igen...
« Svar #18 Dato: 19. August 2008 kl: 20:16:57 »
Ja gudskelov at det ikke var værre. Men jeg kunne nu godt have undværet havari midt på broen om natten.

Btw, wbx-mand, det problem du nævnte med kaburatoren, er det noget jeg skal følge op på? Hinze fortalte noget om at det var en speciel kaburator med dobbelt spjæld. Husker jeg forkert?

Min mekaniker fik for første gang kigget ned i motorrummet og han undrede sig over at den manglede en vacuum-dims (undskyld jeg har glemt hvad den hed) som skulle have siddet omkring 5-7 cm til højre for den røde hætte (strømfordeler?). Er det noget jeg skal gøre noget ved, og hvem har sådan en jeg kan købe?