Nå så fik jeg kigget lidt mere på sagerne. Og ja løst problemet, som viste sig at være så latterligt simpelt. Først røg fordelerdæksel og rotor af og nye blev sat på. Så skiftede jeg vacuumslangerne, lukkede låget og kørte en tur. Spændt skiftede jeg op i tredie for der var problemet først rigtig tydeligt. Men ingen forskel overhovedet stadig det samme hakkeri. Så tilbage igen. Selvom jeg synes stelforbindelserne så fine ud, kastede jeg mig over stelforbindelsen i motorrummet, rensede i bund igen og skiftede til 16mm2.
Men måtte jo til dyserne, rust var heldigvis ikke noget problem, så fik let løsnet til cylinder 3 og 4. Pillede så luftfilterkassen af få at kommet til at hive stikkene ud til cylinder 1 og 2. De sad bare overhovedet ikke fast, men var kun løst hægtet på. Ha, så simpelt kan det være. Tjekkede nu alligevel dyserne i begge side, da jeg nu var i gang og de sprøjtede heldigvis fine kegleformede smukke benzintåger. Fik sat alle tingene på plads og Vrruom, så var der fart i bilen igen, herligt.
De stik må jo ikke have været sat ordentligt på, på et tidspunkt og så langsomt rystet sig mere løst, for umiddelbart var der jo intet at se det var først da jeg klemte på bøjlen jeg kunne mærke de slet ikke sat fast, så er der jo klart motoren for svært ved at levere, når den skal kæmpe med elendig strømforbindelse.
Tak for hjælpen alle sammen.
Rasmus