T3nettet og T3Klub Danmark forum
Køb og salg => Biler.. => Emne startet af: pep84df efter 14. September 2012 kl: 16:12:31
-
Hvad er nu det for en olietryksføler der er monteret på min nyerhvervede "DG motor, generation 2"??????
Skulle til at starte motoren i prøvestand for at se om den er noget værd, men da jeg satte tænding på lyste olielampen ikke???
Af med føleren, blot for at konstatere at den virker, men omvendt!
Når der ikke er olietryk er den afbrudt, og når der er der olietryk er der forbindelse.
Med andre ord, når motoren kører er der lys i olielampen, og når den stopper er der ikke lys i olielampen?
Føleren har sort top!
Kan nogen hjælpe??????
Mvh PETER
-
Det må da være noget for Hinxe
http://www.vw-shoppen.dk/product_info.php?cPath=21_106_116&products_id=491
Hvis jeg tager fejl så ret mig endelig i gode sjæle
-
Fint nok Otto, men jeg vil gerne vide hvad den sorte føler er til, når den virker omvendt?
Dem der har haft motoren må jo ha kørt med den forkerte føler, hvordan det så lige er at se på en olielampe der lyser konstant når når man kører!
Jeg har blå føler på lager!
Mvh PETER
-
Jeg havde engang en Mazda, hvor olielampen pludselig ikke lyste når jeg satte tænding på. Jeg var i Polen og fik en mekaniker til at sætte en ny i, men den virkede omvendt. Det var jo i Polen.
Da jeg kom hjem sagde min mekaniker at der var nogle der virkede omvendt, fordi elektronikken bare er vendt.
Så den føler du har i er uoriginal.
Enten lev med det. Du ved jo så at rød betyder grøn og at du bare skal køre videre
Jeg levede med det indtil bilens død. Men mange passagerer skulle lige have forklaringen, de troede jo at jeg havde kørt bilen tom for olie.
ELLER
køb en der passer til bilen.
-
Godt så!
Ud med den sorte og i med en blå!
Mvh PETER
-
God ide, specielt når du nu har en liggende.