Forfatter Emne: S: CS fra 85 *****SOLGT****  (Læst 1114 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

def420

  • Gæst
S: CS fra 85 *****SOLGT****
« Dato: 17. Juli 2013 kl: 18:29:17 »
Hej hej. Sælger den gamle lettere slidte T3 , CS'er .

Den er rusten i samlingerne, og motoren drypper lidt olie (utæt oliesump-pakning) .
Der er mange gode dele hvis man vil bruge den som donor bil. Blandt andet er der Rock'n'Roll seng, samt 1+2 personers forsæde, skyderude i bageste venstre side. Desuden medfølger der det oprindelige 3 personers bagsæde + samtlige dele jeg har på lager (bla. 4 styk stålfælge med vinterdæk - sprit ny Sachs kobling, ny koblingscylinder, diverse seler + fittings, samt 4 styk bærekugler og en masse andet godter). Bagsvingerne er fra sidste år, og er grundet med zink - malet med hammerlak og har fået rustbeskyttelse både udvendigt og indvendigt.

Den starter som en drøm, og starter uanset om det er minus 20 grader eller regnvejer. Den har en 5 trins gearkasse (3h) . Holder syn til foråret 2014.

Vi tager pladerne af her efter den 1 august, så hvis man vil have den med plader, er det om at slå til :-] Er desuden på ferie indtil 1/8, så bær over med manglende svar :-]

Det er en bil, hvor man skal påregne en hel del rustarbejde, i pladerne og fordørene, hvis den skal holde længere. En opstramning af motoren ville også være på sin plads. Men den kører fint, starter hver gang, og bremserne er helt i top.



Giv et bud....










Jeg vil være ærlig omkring bilen - det er en slidt CS'er - og man skal være klar over at bilen ikke går gennem næste syn, uden en ferm kærlig hånd :-]

chioma

  • Gæst
S: CS fra 85 *****SOLGT****
« Svar #1 Dato: 12. August 2013 kl: 22:14:39 »
Hej jeg ønsker køber det bil.du kan ringer til mig på 60108079