Forfatter Emne: S gulplade ex. bus  (Læst 1240 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline sørenh

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 346
    • Vis profil
S gulplade ex. bus
« Dato: 12. September 2014 kl: 09:27:17 »
:(  suk ! Jeg må erkende at jeg har tabt kampen til rusten. Da jeg hverken har tiden eller evnerne til at renovere min t3'er,  er den hermed til salg.
Den er indregistreret som benzin, ifølge forsikringen har den 120 hk, mig bekendt er max. hk som standart 112, men dem om det. Skulle man have lyst til at ombygge den med en kraftigere motor, er det således muligt uden at skulle betale for en ny indregistring ( 20% reglen).            Den kører rundt med en god Jx diesel motor, som er passet og plejet med olie/filtre, der er kørt morfar i den dvs. aldrig over 100 og aldrig ud i gearne. Den er monteret med "golfhjul" på vandpumpen for bedre køling og den går ml. 13 og 14 km/l med 14 tommer syncrofælge med dejlig store dæk.
Hvis man vil renovere den kan der medfølge 2 dører og 1 bagklap, som er i god stand, for et næsten symbolsk beløb.
Derud over ligger jeg inde med en del reservedele, som kan medkøbes. Jeg forventer ikke at få guld for snot, på den anden side ved jeg godt hvad tingene koster og for den flittige "hjemmeskrotter" er der masser af gode dele på en velkørerne T3'er.
Den er på plader til midt næste uge, så tør jeg ikke mere (syn d. 27.8). Jeg har godt nok læst på nettet at der går ca. 10 uger inden politiet tager sig sammen og sender første bøde på kr. 2000,-, men kan det nu også passe ?!
Så giv et bud
mvh Sørenh
tlf. 26881556

Offline e-stenman

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 343
    • Vis profil
S gulplade ex. bus
« Svar #1 Dato: 14. September 2014 kl: 00:33:55 »
Har du nogen billeder eller beskrivelse af hvad den fejler ?
T3 hilsen fra
Preben "Stenman" Hansen
90´er T3 panelvogn
1,9 TD (aaz)
Oversize Mercer-alu