0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Den forvarmer helt optimalt,
Jeg har netop lige været ude og prøve, lysstyrken bliver svagere i det jeg sætter tænding på og gløde lampen lyser. :-)
Jeg er overbevist om at mit problem ikke ligger i at forvarme, jeg tror det er et diesel problem på en eller anden måde :-)
Er det uanset om du lige har kørt eller kommer det først efter en tid Min gamle CS drillede da den bette tætningsring ved gasarmen var gået så den trak luft ind i systemet og ved længere stilstand løb dieselen til bage i slangen og den havde svært ved at trække det op igen pga utætheden i pumpen..
Citat fra: "Leimac" post=112318Jeg har netop lige været ude og prøve, lysstyrken bliver svagere i det jeg sætter tænding på og gløde lampen lyser. :-) OkCitat fra: "Leimac" post=112318Jeg er overbevist om at mit problem ikke ligger i at forvarme, jeg tror det er et diesel problem på en eller anden måde :-)Det passer bare ikke så godt med at motoren starter straks den får dieselstart.Det passer til gengæld med manglende forvarme.Muligheden er jo også at motoren mangler kompression i slem grad.
Jamen ville en totalt opslidt motor køre rigtig fin og klare en co-test på 1,45 ?
Jamen ville en totalt opslidt motor køre rigtig fin og klare en co-test på 1,45 ? Det er meget mystisk det den gør synes jeg :S