Forfatter Emne: Legekammerater og legeplads søges.....  (Læst 4516 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline jbjerrum

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.737
    • Vis profil
  • T3 model: T3 Syncro DJ - “Den Røde Løber”
  • By: Kongernes Nordsjælland
Legekammerater og legeplads søges.....
« Dato: 05. December 2009 kl: 14:18:43 »
Halløj på T3Nettet...

Jeg har været glad T3 ejer i snart 10 år - først en benziner, indrettet med Westphaliastue - siden en sugediesel, hvor jeg rykkede en del af camper indretningen over i - og nu, endeligt har jeg fundet min store drøm om en Syncro - endda med spær i begge ender. Den er ganske enkelt så flot, at jeg næsten ikke nænner at smide den i muddergrøften - MEN man skal jo lige se, om den virker...

Vi har i alle årene været rigtigt gode til at snuppe en weekend somewhere i Sverige, hvis vejrudsigten var god - og det er jo gået rigtigt godt indtil nu.
Vi vil dog gerne udfordre allemandsretten lidt mere, nu, hvor der er træk i alle 4 hjørner - men måske først lære lidt elementær Syncro-handling...

Derfor vil jeg rigtigt gerne vide, om der afholdes "lege-dage" evt med instruktører og forskellige udfordringer...

Vi bor i Nordsjælland - men kører gerne langt efter en Syncro-fest...
God hilsen, Jeppe B ;-)
Mob.: 22823082 sms 24/7/365

En T3 om dagen holder doktoren væk... ;)

Offline basseoghund

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 386
    • Vis profil
  • T3 model: 88' Caravelle 1.6td
  • By: 6623 Vorbasse
Legekammerater og legeplads søges.....
« Svar #1 Dato: 05. December 2009 kl: 21:01:27 »
jamen der kommer jo jeres årlige syncrolegefest på rømø til næste år
Mvh
Søren P Dalegaard


"SMØRKLATTEN"
88\'er JX

Offline KHSalvesen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.105
    • Vis profil
Legekammerater og legeplads søges.....
« Svar #2 Dato: 06. December 2009 kl: 12:08:34 »
Jamen velkommen ind på T3Nettet.

I PINSEN 2010, er der det store fyns træf, det har absolut højeste prioritet, her vil også være mulighed for en tur i grusgraven.

I starten af Maj fylder Syncroen 25, hvor der er træf i Tyskland.

Start med at læse hele sitet igennem, særligt sektionen træf.!

Velkommen
Kurt
Kurt - 25115788

Offline FrankBinau

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.228
    • Vis profil
    • vw
  • T3 model: En på vej
  • By: 5600
Legekammerater og legeplads søges.....
« Svar #3 Dato: 06. December 2009 kl: 14:43:50 »
Hej og velkommen vil da gerne se lidt billeder af de 3 T3,er Mvh :-)
Med vwenlig hilsen. Frank Berg Binau :-)
2006-VW-T5-Transporter-Kassevogn-lang-2,5-TDI-191HK-6gearTræk-M/Bremse-2175Kg-U/Bremse-750kg
2015-VW-Golf-VII-1,6-TDI-110HK-Bluemotion-Variant-Træk-1300K
1996-VW-Golf-III-CL-60HK-Benzin

Offline Mary

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.636
    • Vis profil
Legekammerater og legeplads søges.....
« Svar #4 Dato: 06. December 2009 kl: 15:58:01 »
Maaske skulle vi paa et tidspunkt faa en instruktoer til et egentlig terrankursus. Dette har de i Land Rover klubben og det er oblikatorisk for at maa koere i teran ved deres teranture. Og i oevrigt er det meget laerigt og nogle meget gode allround fif at have med i bagagen til den dag man har brug for det.
Mary, en fuldblods syncro camper med 3 knapper.
Indrettet med beboelse og soveplads til 5 personer.

Opkaldt efter det gode skiv Mary, fra Rasmus Klump. Fordi han og hans venner brugte hende til at rejse ud i verden og møde nye venner.
Nøjagtig som vi gjorde, da vi rejste ud i verden i Mary.

Læs om vores 2 års jordomrejse i Mary på www.dennisbager.dk

Mølle

  • Gæst
Legekammerater og legeplads søges.....
« Svar #5 Dato: 06. December 2009 kl: 16:13:06 »
Citat fra: "Mary"
Maaske skulle vi paa et tidspunkt faa en instruktoer til et egentlig terrankursus. Dette har de i Land Rover klubben og det er oblikatorisk for at maa koere i teran ved deres teranture. Og i oevrigt er det meget laerigt og nogle meget gode allround fif at have med i bagagen til den dag man har brug for det.


Tjaah. Det er en god idé. Muligheden var der jo i februar, hvor vi var nogle få til Landrover event ved Vejle. Pisse fed dag, som ikke umiddelbart kan gentages..

Jeg kommer gerne og lærer noget, enten i brandbilen, Landroveren eller min C303.

Mølle

  • Gæst
Legekammerater og legeplads søges.....
« Svar #6 Dato: 06. December 2009 kl: 16:14:45 »
Hvis vi var en klub med bestyrelse og med lidt penge på kistebunden, så var det noget lettere at få sådan et arrangement stablet på benene... SUK.. en gammel diskussion. Hvorfor betale for noget som er gratis... nej vel???

Offline Mary

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.636
    • Vis profil
Legekammerater og legeplads søges.....
« Svar #7 Dato: 06. December 2009 kl: 18:07:00 »
Hvis der ikke er nogen der har noget imod det, saa vil jeg da gerne tage initiv til at loebe en klub igang naar vi kommer hjem.
Mary, en fuldblods syncro camper med 3 knapper.
Indrettet med beboelse og soveplads til 5 personer.

Opkaldt efter det gode skiv Mary, fra Rasmus Klump. Fordi han og hans venner brugte hende til at rejse ud i verden og møde nye venner.
Nøjagtig som vi gjorde, da vi rejste ud i verden i Mary.

Læs om vores 2 års jordomrejse i Mary på www.dennisbager.dk

Offline KHSalvesen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.105
    • Vis profil
Legekammerater og legeplads søges.....
« Svar #8 Dato: 06. December 2009 kl: 19:43:12 »
Citat fra: "Mary"
Hvis der ikke er nogen der har noget imod det, saa vil jeg da gerne tage initiv til at loebe en klub igang naar vi kommer hjem.


En Løbe klub måske. ;-)

Til fynstræffet 09 var alle der ville i bestyrelsen inviteret til lidt stiftende. Fremmødet var, tjae, statistisk et sted mellem 0 og 1.  :?

Jeg har haft sludret lidt med et par stykker om at lave en diskret lille loge for T3 interesserede, men hvad skal den lave udover nogle fede medlems T-Shirt og en helvedes masse pandekager.? (Måske pandekagerne KUN skulle være for Loge medlemmer fremover :twisted: )

Kurt
Kurt - 25115788

Offline jbjerrum

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.737
    • Vis profil
  • T3 model: T3 Syncro DJ - “Den Røde Løber”
  • By: Kongernes Nordsjælland
Legekammerater og legeplads søges.....
« Svar #9 Dato: 06. December 2009 kl: 20:14:06 »
Jeg fornemmer helt klart, at der er basis for at få etableret en reel T3-Syncro klub/forening...
Det er jo godt.. Vi kunne jo tage kontakt til LandRover-klubben og høre lidt om deres metoder, så vi ikke behøver, at opfinde hjulet en gang til - der må være nogle genveje, tricks og fiduser at genbruge..

Hvis man nu antager, at vi alle giver en engangs-donation af rimelig størrelse til etablering af en foreningskassebeholdning, der gør det muligt at afvikle arrangementer, der koster lidt i udlæg til instruktør, baneleje (?), kaffebrygning og sandwich-smøring mv - så tror jeg, at vi kan få noget op at stå.

Jeg vil for mit eget vedkommende gerne smide de første 500,- i puljen, hvis det betyder, at jeg får styrket et godt netværk af ligestillede T3-freaks og mulighed for at mødes til kompent undervisning i elementær 4X4-teknik...

Jeg har med en ven deltaget i nogle arrangementer i den nordsjællandske LR-klub og man starter jo med helt fundamentale forhold - som feks at holde sine tommelfingre ude af ratkransen, så de ikke brækker, når forhjulene pludseligt vil den anden vej...

Man kan jo få adgang til militære øvelsesbaner og det har ihvertfald været både trygt og udfordrende, at tumle rundt i Høvelte Kasernes terræn...

Kunne man ikke nå til enighed om en "togetherness" omkring vores lille passion for Syncro'ens hemmligheder og muligheder...??

Jeg satser stort på at komme både til Fyn og 25-års træffet i Tyskland...
God hilsen, Jeppe B ;-)
Mob.: 22823082 sms 24/7/365

En T3 om dagen holder doktoren væk... ;)

Offline Hawaiibussen

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.418
    • Vis profil
  • T3 model: Den Gule 1,9DG "Lowrider"
  • By: 2660 Brøndby Strand
Legekammerater og legeplads søges.....
« Svar #10 Dato: 10. December 2009 kl: 10:03:04 »
Super initiativ her på tråden : )

Jeg er selv sulten efter at kunne noget lovligt terræn - strandfoged i Køgebugt er snart efter mig, når jeg bruger dette område til at teste syncroen i.

Jeg ved Herr Jensen (Bergwacht) også køre lidt rundt og finder lidt ulovligt/lovligt område at køre på. Amager omkring Bella centret, har mange bygge ting igang, hvor der er mulighed for køre i noget mudder etc, men det er nok IKKE lige der i disse dage man skal befinde sig i syncro, så bliver der nok udløst mega alarm og man risikere at blive skudt af sniper´ne som ligger vagt på tagene. :?
Morten #9

billeder http://www.t3nettet.dk/gallery/category/38-cat38
-1987 Allrounder højhat EJ22 "Lowrider"
-Saab 9-5 Turbo = Lokalt højtryk, året rundt :)

Past:
-1989 Club Joker 2,1 DJ
-1990 Hawaiibussen Caravelle
-1989 Transporter "The fire truck" Panelvan Syncro 14" 1,6 TD JX 15" BF MT hjul.

Offline Jan W

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 390
    • Vis profil
Legekammerater og legeplads søges.....
« Svar #11 Dato: 10. December 2009 kl: 12:17:36 »
hvis der er stemning for det kan vi efter alt sansynlighed leje kulsbjerg, forsvarets øvelseterræn i Vordingborg.
Jeg har hørt en pris der hedder 15 kilo for en weekend men skal gerne undersøge det nærmer.
Måske med instruktør eller ren leg?
T3 er stærkt vanedannende
Tlf. 40763157

Offline jbjerrum

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 2.737
    • Vis profil
  • T3 model: T3 Syncro DJ - “Den Røde Løber”
  • By: Kongernes Nordsjælland
Legekammerater og legeplads søges.....
« Svar #12 Dato: 10. December 2009 kl: 13:18:27 »
Det ser forbrugervenligt ud - jeg er frisk...

Vi skal nok være nogle stykker, før regnestykket bliver rart - men giv tilsagn alle, der har lyst til at lege med vakuum-ventilerne på instrumentbordet...

Det ligger såvidt jeg kan se på Google Earth lige ved siden af sydmotorvejen, så lad os lave en heftig pladder-kolonne..

He-he... ;-)
God hilsen, Jeppe B ;-)
Mob.: 22823082 sms 24/7/365

En T3 om dagen holder doktoren væk... ;)

Offline BlackChart

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 8.027
    • Vis profil
Legekammerater og legeplads søges.....
« Svar #13 Dato: 10. December 2009 kl: 13:21:10 »
Kunne da være sjovt, men ikke hvis det koster 1000,- pr. snude :D

Jeg arbejder lidt på noget her i mit lokal område...

Hylke 4WD klub har en lille bane på noget privat grund, er ved at undersøge mulighederne for om man kan låne/leje det til en favorabel pris...
Mvh. Morten Trab

Daily Driver - \'96 BMW 323i Sedan

Offline Jan W

  • Sr. Member
  • ****
  • Indlæg: 390
    • Vis profil
Legekammerater og legeplads søges.....
« Svar #14 Dato: 10. December 2009 kl: 13:31:19 »
prisen er jo et spørsmål om hvor mange bindne tilmeldinger der er 30 =500kr :wink: .
Som sagt er det en ca. pris men jeg finder den rigtige og vender tilbage.
Mht. til privat bane var der for år tilbage en oppe på sydsjælland der medlem hos DLRK mener han hedder Verner...
Prøver lige at ringe til et par stykker....
T3 er stærkt vanedannende
Tlf. 40763157