Forfatter Emne: Indretning i min bus?  (Læst 1560 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Offline casper

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.505
    • Vis profil
Indretning i min bus?
« Dato: 10. Februar 2007 kl: 20:08:38 »
Det med de midterste sæder er ligetil, de er jo kun monteret i skinnerne i gulvet. Så bor nogle nye huller og skinner over på dem, så er den sæderække flyttet på 30 min.
Sikkerhedmæssigt er der ikke noget til forskel for den originale placering, mht. til sæderne i hvertfald, problemet bliver nok mere sele problematikken, men den kan vel klares med hofteseler ?

Til den bagerste række ville jeg bare købe en multivan bænk, den er til sove klapning fra fabrikkens side, på sådan en multivan ligger der bare en madras over motorrummet og fungerer som forhøjning
Mvh. Casper

Offline Jønne Ukendt

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 3.380
    • Vis profil
  • By: 6600 Vejen
Indretning i min bus?
« Svar #1 Dato: 10. Februar 2007 kl: 20:31:07 »
Når nu du borer nye huller så pas på for der en tank lige neden under!
Du skal også sikrer dig at skinnerne ikke kommer så langt frem at du
ikke kan skubbe sæderækken ind for dørstolpen.
 MVH Jønne Ukendt
Panelvan 1.7D
Allrounder 1.6TD
Westfalia højtag 1.6TD

Offline casper

  • Hero Member
  • *****
  • Indlæg: 1.505
    • Vis profil
Indretning i min bus?
« Svar #2 Dato: 10. Februar 2007 kl: 20:48:19 »
:-) vigtige detaljer......

måske man skulle sætte skinnerne på række og så "skyde" den ind fra siden når man finder placeringen. Så ved man at det passer når de er monteret i gulvet
Mvh. Casper

Mads-kaa

  • Gæst
Indretning i min bus?
« Svar #3 Dato: 11. Februar 2007 kl: 10:53:21 »
Hvis du vender mideste sæderække om, og vil rykke bageste sæderække frem bliver der ikke meget plads til et bord el. lign. imellem. Jeg tror du skal overveje at modificere miderste sæderække, og så bare skifte til multivan-bagsæde. Bagsædet fåes som du selv nævner i en udgave som, når det bliver slået ud til seng, er højere end bagage rummet. Det giver den fordel at du kan have opmagasinering under madrassen, men du kan så ikke bruge et standard bagsæde fra VW, men skal lave et selv eller finde et camper sæde.

/Mads

PARKHAVE

  • Gæst
Indretning i min bus?
« Svar #4 Dato: 16. Februar 2007 kl: 23:35:34 »
Hvad mener du med det mangler 30 cm?

PARKHAVE

  • Gæst
Indretning i min bus?
« Svar #5 Dato: 16. Februar 2007 kl: 23:57:53 »
Ja, de findes jo i forskellige bredder alt efter om der er skabe eller ej i venstre side. Men der er altid skabe i venstre side over motorrummet og derfor er senge delen ikke lige så bred som hele bilen.
Jeg sidder lige og overvejer om jeg skal sælge hele min gamle campingbus med alt i udstyr, men jeg er sgu i tvivl om jeg selv vil smide det i den bus jeg har stående.

PARKHAVE

  • Gæst
Indretning i min bus?
« Svar #6 Dato: 17. Februar 2007 kl: 08:31:52 »
Lørdag den 27 ??

The Dude

  • Gæst
Indretning i min bus?
« Svar #7 Dato: 19. Februar 2007 kl: 07:30:39 »
Hvis der er én der alligevel skal have gang i "hjemmebrænderiet", så er jeg også interesseret i en dvd med udsendelsen. Har pt. ikke noget TV-signal (...og her vil jeg gerne sende skylden videre til DBnet. Skodfirma  :evil: ), men plejer at følge med i de to hobbymekkeres gøren og laden.

M.v.h.

Dan