T3 Fora.. > R4i Fora

Monopoint lukker benzin lige igennem..

<< < (2/2)

Hinze:
Det undrede mig bare lidt du havde to regulatorer i setup'et.

Link til VW instruktion på monopoint.
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_134.PDF

Jarl:
Trykregulatoren er synlig, når du tager indsugningshatten af. Det er en lille kappe på størrelse med en fem-krone, der er monteret med en ring, hvorigennem, der sidder 4 små torx-skruer. Når du løsner torxskruerne, så kommer kappen op, og indeni den sidder en fjeder, der belaster en menbran, så den holder de 1,2 bar. Jeg tror, at du med fordel kan afmontere indsprøjtnimgsenheden - det tager ikke mange sekunder at løsne de 4 M6 bolte, der holder den fast på indsugningsfalngen. De er også frit tilgængelige, når du tager indsugningshatten af. Monomotronic er enormt simpelt at arbejde på, og du kan sidde ved terrassebordet og tjekke det hele - ingen high-tech der.

Casper Slow:
to trykregulatore, Det er fordei jeg har taget hele pumpestationen fra en opel vectra...

Så jeg har hft menbrabeb oppe og den fejler ikke noget... jeg har smidt en en sims ring in under fejdren og nu ligger den på 0,9bar den anden tryk regulatore er fuldt åben..

Hinze:

--- Citat fra: "mantacc" ---to trykregulatore, Det er fordei jeg har taget hele pumpestationen fra en opel vectra...

Så jeg har hft menbrabeb oppe og den fejler ikke noget... jeg har smidt en en sims ring in under fejdren og nu ligger den på 0,9bar den anden tryk regulatore er fuldt åben..
--- Afslutning på citat ---


hmmm, har dit "opel setup" retur til tanken fra regulatoren eller ?

Casper Slow:
Nej det har den ikke... trykregulateren på opel sidder på tryk siden og holder trykket nede og så sidder også en på retur efter dysser...

Navigering

[0] Emneindeks

[*] Forrige side

Skift til fuld version