T3 Fora.. > R4i Fora

Hvor maget er i steget i police

(1/2) > >>

Casper Slow:
Jeg er gået fra 3588kr til 4115kr om året i bil forsikring bare fordi jeg er skiftet fra diesels til benzin.

pho2graph:
Har lige skiftet alle vores forsikringer fra Tre Kroner(Codan) over til FDM (LB-Lærernes brandforsikring)
Hos TK kostede den 2200, men nogen af de andre forsikringer vi havde, blev sat ublu højt op pr 01.01.2011. Så vi sagde farvel og tak.

Nu skal vi for vores 2.1 benziner give 2650,- for rent ansvar uden noget som helst includeret. Jeg prøvede og prøvede i dag at få dem ned i pris, men de ville ikke give sig.

Ved ikke om man kan forsikres billigere enkeltstående andre steder?

Paul

jensjakob:
Der findes ikke noget billigere end LB.

Mener jeg giver 4500 om året i ansvar+kasko+vejhjælp - selvrisiko 2200 kr,.

pho2graph:
Som jeg lige skrev er Tre Kroner godt 20 % billigere på en ansvarsforsikring end LB. Men du har ret, Jens Jakob hvis man samler alt hos LB er de nok billigst. Kræver dog lige, at man har været medlem hos FDM 1/2 år først. Men føler mig allerede godt tilpas ved at ha alt samlet hos FDM. Starter de ikke snart en bank også ? :-)

Casper Slow:
Jeg har fundet ud af at grunden til den voldsom stigning er at de har fået den registreret som en bus :roll:

Jeg ved ikke lige hvad der er gået galt da jeg skal betale vægtafgift af en personbil... men skal på skat og høre hvad der lige sker...

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version