0 Medlemmer og 2 Gæster læser dette emne.
Altså som sagt har jeg jo skiftet de 3 tændrør.Gløderør på DieselJeg har nu købt et nyt forvarmeræle. og et 100amp batteri, det er virkelig kæmpe. Så det montere jeg tirsdag.Allier dig med en pladesmed, hvis det skal stå på den oprindelige plads. Jeg vippede mit 8o amp ind med et koben. Bemærk + kommer faretruende tæt på karosseriet.Men som I siger, jeg skal også køre starten 5-10 gange før den kommer har ikke præcis tal på det, men lyder ligesom problemet hos en af jer. Det der med justering?? Kan en forklare hvordan?? Jeg har haft den til at køre perfekt efter jeg har skiftet gløderør. Jeg har også haft dyserør af. Og løsnet rørene mens motor køre for at "lufte" ud.Men hvor sidder den sikring henne i snakker om??? Under selve forvarmerælet???Hvordan ser den ud, for jeg synes min sorte boks ligner lort, der ligger kabler over det hele, og der er ikke meget oprydt i det....Men ellers vender jeg tilbage når jeg har sat det nye store batteri i og forvarmerelæ...
Eva - Nej, det gør der ikke. Der kommer ingen røg under forsøgene når man prøver at starte den.
ESP = Einspritzpumpe = indsprøjtningpumpe = dieselpumpe